سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 1165
|
10:51 - 1391/08/21
نسخه چاپی

گردهمایی 500 مداح اردبیلی/ مداحان از تحریف و انحراف دوری کنند

گردهمایی 500 مداح اردبیلی/ مداحان از تحریف و انحراف دوری کنند
سبلانه: مسئول بسیج مداحان استان اردبیل از آغاز دومین گردهمایی بسیج مداحان استان در اردبیل خبردادو گفت: مداحان با عمل به فکر امام حسین از انحرافات دوری کنند.

مسئول بسیج مداحان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلانه، در خصوص برگزاری دومین گردهمایی بسیج مداحان استان در اردبیل، گفت: این گردهمایی امروز با حضور500 نفر از مداحان بسیجی استان اردبیل از 10 صبح امروز در سالن ولایت اردبیل آغاز شده و در حال برگزاری است.

 

ناصر رحیمی بیان داشت: در گردهمایی خادمین، مداحان و شعرای بسیج مداحان استان اردبیل، مداحان برای برگزاری هرچه بهتر عزاداری در ماه محرم به تبادل نظر می پردازند.

 

وی تقارن  دهه اول محرم با هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه مداحان دانست و افزود: امسال با شعار «بسیج در امتداد عاشورا » برنامه های محرم و هفته بسیج رامتفاوت تر از سال های گذشته برگزار خواهیم کرد.

 

رحیمی اظهار داشت: با راه اندازی کانون بسیج مداحان در شهرستان ها، برگزاری گرهمایی های سیاسی، بصیرت افزایی، در تلاش هستیم تا از انحرافات در مداحی ها بکاهیم.

 

وی با تاکید بر برگزاری شایسته عزاداری امام حسین(ع)، بیان داشت: امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و زیر بار ذلت طاغوت زمان نرفت، اگر مداحان به فکر امام حسین عمل کنند از انحرافات دور خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد