سرویس: اجتماعی
کد خبر: 119
|
12:32 - 1391/07/23
نسخه چاپی

بهشهر از سیل خسارات زیادی دید

بهشهر از سیل خسارات زیادی دید
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: خسارات زیادی را در بهشهر دیدیم و سرچشمه مشکلات از آبخیزداری است.

 به گزارش سبلانه به نقل از فارس از بهشهر، احمدعلی مقیمی صبح امروز در جمع اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان بهشهر که کانون سیل اخیر مازندران بود با بیان اینکه ما یک مشکل پیشگیرانه داریم، خاطرنشان کرد: تا مشکلات مربوط به آبخیزداری را حل نکنیم، با بارش هر بارانی باید انتظار چنین مشکلات ریز و درشتی را داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنانی مبنی بر اینکه از 24 ساعت قبل اخطارهای لازم درباره احتمال وقوع سیل در مناطق شمالی و حواشی رودخانه‌ها داده شده بود، تصریح کرد: چه اخطار داده شود و چه نشود، همین است. ما که نمی‌توانستیم به یک هزار و 600 خانواری که آسیب دیدند می‌گفتیم از خانه‌هایشان بیرون بروند چون سیلی در راه است.

عضو خانه ملت در ادامه گفت: ما آلان بدنبال مقصر نیستیم، اتفاقی است که افتاده و باید مدیریت شود. باید با همدلی مشکلات را حل کنیم.

مقیمی ادامه داد: خسارات زیادی دیدیم و هر چه زمان می‌گذرد عمق فاجعه بیشتر می‌شود.

این مسئول خواستار درنظر گرفتن مساعدتی برای بازماندگان متوفیان حادثه سیل همچنین درنظر گرفتن تسهیلاتی برای آسیب دیدگان شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود از متانت و آرامش مردم فهیم بهشهر در مواجه با این فاجعه بزرگ و بی‌سابقه قدردانی و متذکر شد: پاسخ این صبر و متانت را با در اختیار گذاشتن امکانات لازم و پاکسازی و بازسازی خانه‌های آسیب دیده خواهیم داد.
 صبح امروز مسئولانی از وزارت کشور برای بررسی وضعیت موجود و اعلام خسارات به بازدید از نقاط حادثه دیده می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد