سرویس: استانی
کد خبر: 1213
|
11:57 - 1391/08/22
نسخه چاپی

سریال 60 قسمتی حماسه آفرینان اردبیل تولید می‌شود

سریال 60 قسمتی حماسه آفرینان اردبیل تولید می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: با هدف تکریم حماسه‌آفرینی رزمندگان اردبیل در دوران دفاع مقدس سریال 60 قسمتی تولید و پخش می‌شود.

به گزارش سبلانه ذکی‌الله خوشبخت امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: هر کار فاخری نیازمند همت فاخر است و در تولید آثار مربوط به دفاع مقدس باید توجه کنیم تا کار فاخر و ماندگار صورت گیرد.

وی از آمادگی شاپور محمدی فیلمساز توانمند استان در تولید سریال 60 قسمتی با محوریت حماسه آفرینان دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: چرا نباید از ظرفیت این فیلمسازان به مانند کمال تبریزی که در تولید آثار فاخر نقش بی‌بدیلی دارند استفاده نکنیم و یا در این ارتباط از ظرفیت‌های ممتاز غفلت کنیم.

ستاد ویژه ساماندهی یادواره شهدا راه‌اندازی شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا در جنگ هشت‌ ساله دفاع مقدس و پاسداشت خون و حرمت آنها اشاره کرد و یادآور شد: ما از برگزاری یادواره‌ها که خود زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند استقبال می‌کنیم، اما اعتقاد داریم که باید این برنامه با هماهنگی و به دور از هرگونه موازی‌کاری صورت گیرد.

خوشبخت پیشنهاد کرد ستاد ویژه ساماندهی یادواره‌های شهدا در این استان راه‌اندازی شود تا برگزاری یادواره‌ها با انسجام، برنامه‌ریزی‌ و دقت کامل صورت گیرد.

این مسئول هرگونه تک روی و برگزاری برنامه‌های کلیشه‌ای را حرکتی نامناسب اعلام کرد و ادامه داد: باید یادواره‌های شهدا با کیفیت و محتوای غنی برگزار شود که ما در سال جاری دو یادواره ارزشمند شهدای فرهنگی و روحانی را در تراز ملی برگزار کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: در این زمینه امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها به سمت برگزاری یادواره‌ها با محوریت اقشار و گروه‌های مختلف به پیش برود اما متولی برگزاری این یادواره‌ها نیز مشخص و معلوم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد