سرویس: اجتماعی
کد خبر: 1234
|
09:05 - 1391/08/23
نسخه چاپی

برخورد نیروی انتظامی با مروجان بدعت‌های غلط

برخورد نیروی انتظامی با مروجان بدعت‌های غلط
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال از اعطای نشان پلیس همیار محرم به عزادارن در راستای نظم‌بخشی بیشتر به عزاداری‌ها خبر داد.

به گزارش سبلانه حسین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همه ساله در راستای برقراری نظم بیشتر دستجات عزاداری ایام سوگواری محرم نیاز به تعامل شهروندان به پلیس است که در این راستا نیروی انتظامی در برنامه‌های هماهنگ اقدام به اعطای نشان پلیس همیار محرم در جهت نظم‌دهی بیشتر به دستجات عزاداری در سطح شهرستان خلخال کرده است.

وی در مورد نشان پلیس همیار محرم نیز تصریح کرد: با معرفی هیئت امنای مساجد و هماهنگی و تأیید تبلیغات اسلامی شهرستان و ارجاع آن به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خلخال نشان پلیس همیار محرم تحویل داده می‌شود.

بهمنی خاطرنشان کرد: با افراد خاطی در زمینه قمه‌زنی، آویزان کردن وزنه‌های سنگین و اشاعه‌کنندگان فرهنگ غلط و تحریک‌آمیز در بین مردم به شدت برخورد می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه وظیفه ذاتی پلیس در تعامل با مردم در راستای ارتقای ایمنی و آسایش عزاداران حسینی است، اضافه کرد: نیروی انتظامی با رواج‌دهندگان بدعت‌های غلط و حرکات خرافی و ترغیب‌کنندگان آن در بین مردم برخورد قانونی می‌کند.

وی در مورد مراسم شاه حسین نیز بیان کرد: هیئت امنای مساجد و دستجات حسینی طوری برنامه‌ریزی کنند که برنامه شاه حسین به آخر وقت شب منتهی نشود و آسایش شهروندان و حقوق شهروندی رعایت شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال ادامه داد: تمام پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی خلخال آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و ما از مردم انتظار همکاری داریم و این تعامل با پلیس است که می‌تواند مردم را از مشکلات به وجود آمده حفظ کند.

بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به شهروندان و بازاریان گفت: پلیس در تمام ساعات شبانه‌روز‌ آماده همکاری با مردم و اصناف بوده و هرگونه بروز مشکل را با تلفن 110 در میان بگذارند.

وی در بخش پایانی سخنان خود از خانواده‌ها خواست تا با هوشیاری در منزل و محل کار و کسب مراقب اشیای قیمتی، پول و اوراق بهادار خود در این ایام به لحاظ شرکت در مراسم عزاداری باشند.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد