سرویس: اجتماعی
کد خبر: 1253
|
12:35 - 1391/08/23
نسخه چاپی

رانندگان در محورهای کوهستانی اردبیل به تجهیزات ایمنی مجهز باشند

رانندگان در محورهای کوهستانی اردبیل به تجهیزات ایمنی مجهز باشند
اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام بارش برف در محورهای کوهستانی این استان از رانندگان خواست تا به هنگام تردد در این جاده ها وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ و دیگر امکانات ایمنی مجهز سازند .

به گزارش سبلانه ، این روز سه شنبه منبع افزود: در حال حاضر در گردنه صائین در محور نیر ، سراب - محور مشگین شهر ، اردبیل و محور خلخال ، اسالم بارش برف همچنان ادامه دارد.
به گفته کارشناس اداره کل راه و شهرسازی با توجه به تداوم بارش برف ، احتمال یخبندان در این محورهای مواصلاتی زیاد بوده و رانندگان باید با احتیاط از این جاده ها عبور کنند .

بارش برف در اغلب مناطق کوهستانی اردبیل که از شب گذشته آغاز شده است روستاها و شهرهای واقع در این مناطق را سفید پوش کرده است.

به گزارش ایرنا ، بارش برف موجب افت قابل ملاحظه دمای هوا و یخبندان سطح معابر ، خیابان ها و جاده های مواصلاتی شهرستان نیر شد.

آیدین هاشمی رییس اداره راه و شهرسازی نیر گفت: هم اکنون با قطع بارش برف ، عملیات برفروبی آغاز شده و تردد خودروها از گردنه صایین در محور نیر ، سراب به صورت عادی انجام می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروههای راهداری شهرستان نیر از اولین ساعات بارش برف با بهره گیری از تجهیزات و امکانات موجود اقدام به انجام عملیات برفروبی در مناطق مختلف کردند .

بارش برف در شهر نیر نیز موجب کندی تردد خودروها در سطح خیابان های این شهر شده است

یعقوب عبداالنژاد رییس اداره هواشناسی شهرستان نیر با اشاره به بارش برف در شهرستان نیر گفت: میزان بارش که از دیشب شروع شده 8/10 میلی متر می باشد.

انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد