سرویس: استانی
کد خبر: 127
|
10:27 - 1391/07/23
نسخه چاپی

شش تصفیه خانه فاضلاب در استان اردبیل در حال احداث است

شش تصفیه خانه فاضلاب در استان اردبیل در حال احداث است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: شش طرح تصفیه خانه فاضلاب و یک تصفیه خانه آب آشامیدنی در مناطق مختلف این استان در دست اجرا است.

به گزارش سبلانه عبدالحسین حسن زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پارس آباد مغان از افتتاح طرح تصفیه خانه فاضلاب مشگین شهر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند و با بهره برداری از آن مشکل جمع آوری و دفع فاضلاب این شهر برطرف می شود.

وی اجرای پروژه مدرن تله متری و کنترل از راه دور تصفیه خانه آب آشامیدنی اردبیل را از پروژه های مهم در سطح استان ذکر کرد.

وی گفت: این طرح با 50 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است و هم اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با راه اندازی آن تا پایان سال جاری بخش عمده ای از سیستم تامین ، تصفیه ، انتقال و توزیع آب شهر اردبیل و وضعیت کمی و کیفی تصفیه آب در تصفیه خانه زیرپوشش این سامانه قرار خواهد گرفت.

وی به مشکل انشعاب آب در پروژه های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: تاکنون از 16 هزار واحد مسکن مهر استان دو هزار واحد انشعاب آب گرفته اند.

حسن زاده با بیان این که تصفیه خانه آب شرب اصلاندوز به زودی افتتاح می شود اظهار داشت: ساکنان این شهر در تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در مضیقه هستند و بهره برداری از این پروژه امید به زندگی را در میان مردم این منطقه افزایش خواهد داد.

انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد