سرویس: ایران
کد خبر: 1276
|
08:20 - 1391/08/24
نسخه چاپی

بزرگترین پاتوق مجازی عزاداران حسینی در «تکیه خبر»

بزرگترین پاتوق مجازی عزاداران حسینی در «تکیه خبر»
«تکیه خبر» ویژه‌نامه اخبار، گزارش‌ها و تصاویر هیئت‌ها، تکایا، خیمه‌های حسینی و مجالس عزای ابا عبدالله الحسین در سراسر جهان است. مطالب و عکس‌های خود را برای انتشار به بزرگترین پاتوق مجازی عزاداران حسینی ارسال کنید.

به گزارش سبلانه به نقل ازفارس، خوب که گوش بسپاری بانگ «هل من ناصر...» حسین‌ بن علی علیه‌السلام بعد از 1372 سال هنوز هم به گوش می‌رسد.

مسلمان باشی یا نصرانی، فرقی نمی‌کند؛ خیمه اباعبدالله آن‌قدر وسیع و جهان‌شمول است که دل هر شیفته‌ اهل معرفت، فطرت هر انسان عدالت‌خواه و قلب هر عاشقی را در خود جای می‌دهد.

در قرن بیست‌ویک، در عصر دود و سیمان و در حسرت بودن انسان بما هو انسان، «تکیه خبر» را برپا می‌کنیم و با عشق به حضرتش در آن قلم می‌زنیم؛ این خیمه نه متعلق به خبرگزاری فارس که تنها یک پاتوق برای اثبات وفاداری‌مان به حسین علیه‌السلام، دنباله‌روی از کشتی نجات و پاسبانی از چراغ هدایت اوست.

پس، دست به قلم ببر، از حب ‌الحسین(ع) بنویس و از آرزوهایی که داری. اگر ناتوانی از توصیف و اگر کلمات عاجزند از تبیین، با زبان تصویر سخن بگو... منتظر دل‌نوشته‌ها، گزارش‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و حتی نوحه‌خوانی‌هایت هستیم.

وعده ما در محرم امسال «تکیه خبر» و پل ارتباطی ما ایمیل moharam@farsna.net

حسینیه‌ها، تکایا، هیآت و دسته‌های عزاداری نیز می‌توانند از طریق ایمیل مذکور یا نمابر 88890134 اخبار و تصاویر خود را ارسال کنند تا خبرگزاری فارس در انعکاس آن‌ها سهیم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد