سرویس: ایران
کد خبر: 1320
|
08:39 - 1391/08/25
نسخه چاپی

برای سرگرم شدن دانشجویان، آموزش جادوگری در دانشگاه بلامانع است!

 برای سرگرم شدن دانشجویان، آموزش جادوگری در دانشگاه بلامانع است!
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه فروش و آموزش ابزار جادوگری در محیط دانشگاهی را به بهانه سرگرمی و تفریح دانشجویان بلامانع اعلام کرد.
به گزارش سبلانه به نقل از «خبرگزاری دانشجو» ، در نمایشگاهی که به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه در دانشکده علوم پایه این دانشگاه افتتاح شده، انواع وسایل جادوگری و شعبده بازی در معرض دید دانشجویان قرار گرفته است.
بر همین اساس در گفت و گو و پرسش درباره علت برگزاری این نمایشگاه از حجت الاسلام حسن زاده، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه، وی گفت: جوانان حق دارند از تفریحات موجود استفاده کنند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا می توان در قالب سرگرم کردن دانشجویان و جوانان آموزش های ضد فرهنگ اسلامی به آنها داد، گفت: نباید تصور شود که می توان همیشه از ابزار گریه برای تربیت دینی جوانان استفاده کرد.
این مسئول که به عنوان مروج فرهنگ اسلامی در دانشگاه آزاد ارومیه منصوب شده، معتقد است که در حال حاضر با هر ابزاری می توان برای جوانان لحظات شاد و خوشی را فراهم ساخت.
در ادامه گفت و گو، حسن زاده بر بلامانع بودن فروش و آموزش وسایل جادوگری و شعبده بازی که به صراحت می توان گفت مغایر با ارزش های والای دینی و اسلامی است، تاکید داشت.
جالب تر اینکه، رئیس دانشگاه آزاد ارومیه از وجود این غرفه در نمایشگاه اظهار بی اطلاعی می کرد، در حالی که این نمایشگاه از 14 آبان ماه در این دانشگاه افتتاح شده بود.
در این نمایشگاه از بساط تردستی و جادوگری گرفته تا عروسک فروشی و خدمات رایگان برای ارتباط گیری آسان بین دختر و پسرها و ارائه آش پشت پا و غیره در وسط سالن ساختمان علوم پایه به چشم می خورد!
البته ارائه نسکافه و چایی و بساط عینک آفتابی و غرفه نمایندگی فلش های سونی از دیگر امکانات و خدماتی بود که رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه سعی در هر چه عالی تر ارائه شدن آن داشت.
از حجت الاسلام حسن زاده باید پرسید که اولاً آیا این برنامه ها دارای مجوز از دانشگاه می باشد یا خیر و اگر بله که جای تاسف بسیار دارد و باید این توضیح ارائه شود که این برنامه ها جزو کدام نوع از فعالیت های فرهنگی در جهت اسلامی کردن دانشگاه ها محسوب می شود؟
کمک به بیماران سرطانی، کلاه شرعی است که از سوی رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه بر سر این نمایشگاه نهاده شده است تا سرپوشی باشد بر کوتاهی این مسئول، اما باید این سوال از حسن زاده پرسیده شود که اگر این کمک در قالب فروش وسایل آرایشی در محیط دانشگاه هم باشد باز این توجیه می تواند کافی باشد؟

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد