سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 1361
|
23:12 - 1391/08/25
نسخه چاپی

شهروندان اردبیلی تخلفات فرهنگی و هنری را گزارش کنند

شهروندان اردبیلی تخلفات فرهنگی و هنری را گزارش کنند
مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به قعالیت ستاد صیانت از آثار فرهنگی و هنری در این استان گفت: شهروندان اردبیلی تخلفات در زمینه های فرهنگی و هنری را به ستاد صیانت گزارش کنند.
 

به گزارش سبلانه، منصور شرفی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اعضاء این ستاد در اردبیل اضافه کرد: این ستاد با هدف نظارت و بازرسی دقیق در حوزه تولید و توزیع محصولات فرهنگی و هنری تشکیل شده است.

وی یادآور شد: این ستاد مصون سازی جوانان و مقابله با شبیخون فرهنگی بیگانگان را مهمترین هدف خود قرار داده و در این راستا با متخلفان توزیع آثار فرهنگی و هنری در استان به شدت برخورد می کند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: باید عوامل متخلف در حوزه توزیع آثار فرهنگی و هنری را شناسایی و جهت انجام امور جزایی به حوزه قضایی معرفی کنیم و در این راستا مشارکت و همکاری شهروندان ضروری است.

به گفته وی هم اکنون با ایجاد این ستاد نظارت بر محصولات دیجیتالی و نرم افزارها، بازیهای رایانه ای، فیلمها، کارتونها، کتابها، نشریات، نوار کاست، موسیقی، هنرهای تجسمی، پوشاک، اسباب بازیها و سایتهای غیرمجاز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مهر، شرفی بیگانگی مردم بویژه نسل جوان و آینده ساز کشور و استان نسبت به فرهنگ خودی را مقوله مهمی در بحثهای فرهنگی برشمرد و عنوان کرد: باید قوانین و ملزومات حفظ حرمت آثار فرهنگی و هنری در جامعه نهادینه شود.

وی همچنین از تشکیل تیم متخصص سه نفره برای همکاری و هم افزایی اندیشه ها در این ستاد خبر داد و متذکر شد: در این کمیته تخصصی نمایندگان ارشاد اسلامی، ناجا و اصناف استان حضور دارند.
 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد