سرویس: استانی
کد خبر: 1406
|
11:24 - 1391/08/27
نسخه چاپی

پایان اختلاف 60 ساله اراضی بین دو روستای اردبیل

 پایان اختلاف 60 ساله اراضی بین دو روستای اردبیل
اهالی روسای گندیشمن اردبیل از پایان اختلاف 60 ساله اراضی بین روستای عیسی‌لو و گندیشمین از مسئولان استانی قدردانی کردند.

به گزارش سبلانه، صبح امروز در بازدید استاندار اردبیل از این روستا و نشست با اهالی این منطقه، اهالی سخت‌کوش روستای گندیشمین به خاطر پایان اختلاف 60 ساله اراضی بین دو روستای عیسی‌لو و گندیشمین از نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، استانداران سابق و استاندار فعلی، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش، شورای تامین استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان‌‌های مشگین‌شهر و اردبیل در حل این اختلافات دیرینه قدردانی کردند.

در این بازدید استاندار اردبیل در سخنانی امنیت و آرامش در نظام اسلامی را یک نعمت ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: آرامشی که امروز در کشور برقرار است مرهون مجاهدت مردم در صحنه‌های مختلف، ایثارگری آنها و همچنین به حرمت خون شهداست.

اکبر نیکزاد بیان داشت: مردم ایران امروز در نهایت صلح و صفا و آرامش در کنار هم زندگی آرام و کم دغدغه‌ا‌ی را دارند و این امنیت در سایه مقاومت و ایستادگی درس ابدی نهضت عاشورا‌ست که هر ترفند و توسعه دشمن را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه ما در سایه وحدت و همدلی می‌توانیم از گردنه‌‌‌های سخت تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان عبور کنیم، افزود: امروز نظام اسلامی ما در عرصه بین‌المللی نظام سرآمد در تکریم و تعظیم حضور مردم است.

نیکزاد در ادامه از سد سپیدان و جاده‌ها و کانال‌های بین مزارع این منطقه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاریفارس، با حضور استاندار اردبیل جاده‌ها و کانال‌های بین مزارع که 3 هزار و 400 تا 5 هزار و 400 متر در مزارع منطقه در حال انجام است مورد بازدید قرار گرفت که برای تکمیل آن 2 هزار متر کانال‌گذاری دیگر باید صورت بگیرد.

استاندار اردبیل برای بهسازی جاده بین مزارع در این روستاها قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد