سرویس: استانی
کد خبر: 147
|
12:04 - 1391/07/23
نسخه چاپی

پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به هتاکان نبی اکرم می‌دهیم

پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به هتاکان نبی اکرم می‌دهیم
راهپیمایی با شکوه مردم اردبیل در محکومیت اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام با عنوان «شکوه نبوی» با صدور قطعنامه‌ای که در آن اعلام شده بود که پاسخی پشیمان‌کننده به استکبار می‌دهیم پایان یافت.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، دقایقی پیش در راهپیمایی عظیم و گسترده مردمی و خود‌جوش «شکوه نبوی» در اردبیل که در مسیر میدان شریعتی تا میدان مصلی اردبیل برگزار شد زنان و مردان، جوانان و سالخوردگان و همه و همه به صحنه آمده بودند تا به آرمان نبی گرامی اسلام وفاداری نشان داده و خشم خود را از حرکت شنیع امریکایی و صهیونیستی در اهانانت به ساحت نبی مکرم اسلام نشان دهند.

در پایان این راهپیمایی شرکت‌کنندگان در حالی که سرود وحدت امت اسلامی حول محور جامعه نبوی را سر‌می‌دادند و یک صدا خشم و فریاد مرگ بر امریکا و صهیونیست بر‌می‌آوردند به همه مستکبران و طاغوتیان زمان اعلام کردند که نتیجه اهانت آنها جز زبون و خوار شدنشان چیزی به همراه ندارد.

در پایان راهپیمایی قطعنامه‌ای در شش بند قرائت شد و شرکت‌کنندگان با ندای «الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر» بند بند آن را تایید کردند.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: نور الهی خاموش نشدنی است چرا که حرکت وقیحانه استکبار در اهانت به ساحت اسلام و مقدسات دینی نتیجه‌ای جز تزلزل رفتار و عقلانیت آنها چیزی به همراه نداشته است. غرب بعد از اهانت به ساحت پیامبر در قالب روزنامه‌های دانمارک، تولید فیلم فتنه در هلند، آتش‌ زدن قرآن کریم توسط کشیش دیوانه امریکایی این بار در یک اساعه ادب بی‌سرانجام به ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز به مقام ملکوتی حضرت پیامبر (ص) روی آورده است و به دنبال آن هفته‌ نامه فرانسوی نیز اهانت امریکایی و صهیونیستی را تکمیل کرده و ادامه داده و در برابر موج بیدار کن اسلام مقابله و مواجهه داشته است.

در این قطعنامه تصریح شده است: این عمل ننگین نشان می‌دهد که استکبار از گسترش اسلام و نظام ولایی در جهان به وحشت افتاده است و به یقین این اقدامات احمقانه نتیجه معکوس برای آنها به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این قطعنامه بیان شده است: با تیزهوشی مسلمانان تمام فتنه‌ها و موضع‌گیری‌ها علیه اسلام رو به افول گذاشته و ما امت اسلامی پاسخ پشیمان‌کننده‌ای را به هتاکان خواهیم داد.

در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به اقدام کنندگان این حرکت‌های زنجیره‌ای و شبکه‌های جاسوسی استکبار امریکا آمده است: ما سکوت خفت‌بار برخی کشورهای اسلامی منطقه را اساعه ادب به ساحت پیامبر می‌دانیم و خطاب به آنها اعلام می‌کنیم که منتظر تبعات این بی‌مبالاتی و احساس شرمندگی در بین امت‌های اسلامی باشند.

در بخشی از این قطعنامه با تاکید بر وحدت امت اسلامی در مقابله با چنین فتنه‌هایی تنها نسخه از بین بردن رژیم صهیونیستی وحدت جهان اسلام و اتحاد وهمدلی آنها توصیف شده که باید الگوی بیداری اسلامی توسعه یابد تا دشمن اجازه چنین اهانت‌های زننده‌ای را به خود ندهد.

در این قطعنامه با تبعیت از رهبری معظم انقلاب تاکید شده که متهم اول این اهانت‌ها دستگا‌ه جاسوسی امریکایی – صهیونیستی است که سعی دارند برای زهرچشم گرفتن از جهان اسلام به چنین اهانت‌هایی دست می‌زنند که باید مسببان این حرکت خفت‌بار به اشد مجازات رسیده و سران امریکایی و صهیونیستی منتظر تداوم خشم امت اسلام باشند.

در بخش دیگری از این قطعنامه همچنین از مسئولان کشور خواسته شده از ظرفیت ریاست سران عدم تعهد همچنین تقریب مذاهب و بیداری اسلامی استفاده کنند و با اقدامات بین‌المللی و جهانی جلوی چنین حرکمت‌های شنیع را بگیرند.

در بخش پایانی این قطعنامه همچنین نسبت به اعلام وفاداری مردم استان اردبیل در تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین تاکید شده و آمده است: ما در مقابله با دشمنان اسلام و امریکای جنایتکار از هیچ کوشش و تلاش و بصیرت غافل نخواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد