سرویس: اجتماعی
کد خبر: 1485
|
12:22 - 1391/08/29
نسخه چاپی

امر به معروف و نهی از منکر با تمام وجود درک شود

امر به معروف و نهی از منکر با تمام وجود درک شود
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر و اجرای آن امری حیاتی برای جامعه است که باید با گوشت و خون آن را درک و اجرایی کنیم.

به گزارش سبلانه، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر متاسفانه مظلوم واقع شده که ضرورت دارد همه مسئولان خود را در این راستا ملزم به اجرای مصوبات آن کنند.

وی عمل به این فریضه مهم الهی را بسیار واجب اعلام کرد و افزود: فرصت‌ها همیشه به دست ما نیست و همه چیز جایگزین دارد به جز زمان و بر همین اساس است که در موقعیتی که قرار گرفتیم باید قدر آن را دانسته و نسبت به انجام بسیاری از فرایض اقدام کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه مردم این استان بعد از خداوند چشم امید‌شان به مسئولان است، تصریح کرد: اگر به موضوع امر به معروف و نهی از منکر توجه نکنیم در دراز مدت شاهد از دست رفتن فرصت‌ها خواهیم بود و علاوه بر اینکه این فریضه محقق نخواهد شد بلکه از قبل آن با مشکلاتی نیز مواجه خواهیم شد.

بابازاده مسئله امر به معروف و نهی از منکر را تنها معطوف به حجاب ندانست و گفت: این امر فریضه‌ای بسیار گسترده دارد که اگر در این راستا دست یکدیگر را نگیریم مشکلات لاینحل دامن همه ما را خواهد گرفت.

وی در ادامه خواستار اجرای مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شد و بیان داشت: امیدوارم این امر در جلسات غیر اداری بررسی شود و با قرار گرفتن جزو مصوبات مهم جلسات شورای اداری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را از مظلومیت خارج کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل قصور و کوتاهی در این راستا را منجر به ایجاد ناهنجاری‌هایی در جامعه اعلام کرد و گفت: اگر در جامعه شاهد یک ناهنجاری‌ باشیم قطعاً عواقب آن متوجه همه ما خواهد شد پس ضروری است علاج واقعه قبل از وقوع کنیم.

بابازاده همراهی تمام مدیران و مسئولان را در این راستا بسیار مهم اعلام کرد و افزود: با توجه به جنگ ناهمگونی که دشمن علیه کشور ما راه انداخته است ضرورت دارد تا همه خود را خارج از تعارف نسبت به این امور موظف بدانیم و با رفع تکلیف از کنار آن رد نشویم.

وی ادامه داد: دشمن امروز در کمین است تا ما از جوان غفلت کنیم و او آن طور که دلش می‌خواهد بر آینده جوان ما برنامه‌ریزی داشته باشد که اگر چنین کنیم خدای ناکرده سرمایه‌های عظیم این کشور را که جوانان هستند از دست خواهیم داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز کسانی که ما را در امور بسیار مهم و حیاتی تحریم کرده‌اند هیچ گاه در مسئله مشروبات الکلی و مواد مخدر تحریم نمی‌کنند پس از همین جا می‌توان فهمید دشمن برای انحراف جوانان ما برنامه‌ریزی دارد و با تمام وجود وارد میدان شده است.

بابازاده قیام امام حسین را قیامی مبتنی بر اصل امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و اظهار داشت: امروز وظیفه ما بسیجیان است اجازه ندهیم علم این قیام بر زمین بماند و باید راهرو حقیقی آن امام بزرگوار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد