سرویس: استانی
کد خبر: 155
|
16:23 - 1391/07/23
نسخه چاپی

استقرار یک فروند هواپیمای ماهان به شکل دایمی در اردبیل

استقرار یک فروند هواپیمای ماهان به شکل دایمی در اردبیل
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از توافق انجام شده با وزیر راه و شهرسازی برای استقرار یک فروند هواپیمایی بی‌ ای 146 ماهان در اردبیل خبر داد.

به گزارش سبلانه منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این کار به دلیل آن است که اول صبح پروازها به مقصد تهران از اردبیل صورت بگیرد و مسافران نیز شبانه به اردبیل برگشته و این هواپیما در اردبیل مستقر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مذاکرات مستمری در سرعت دادن به تکمیل راه‌آهن اردبیل با وزیر راه و شهرسازی برگزار کرده و خواسته‌ایم به سرعت این پروژه تکمیل و راه‌اندازی شود، افزود: از بودجه امسال 78 میلیارد تومان برای راه‌آهن اردبیل اعتبار پیش‌بینی شده بود که پیمانکاران موظف هستند دو تا سه شیفته کارها را انجام داده و به تکمیل این پروژه در موعد مقرر کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با ابراز خرسندی از انتخاب پیمانکار و کلنگ‌زنی ایستگاه راه‌آهن اردبیل گفت: این ایستگاه باید 12 تا 14 ماهه احداث شده و تحویل راه آهن جمهوری اسلامی ایران شود.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به محدودیت مسیر برگشت سرچم اردبیل اشاره کرد و گفت: ما پیشنهاد دادیم مسیر قزل‌اوزن ـ درام ـ کلور و منجیل مورد مطالعه قرار گیرد تا زمینه کاهش تصادفات و تلفات در محور اردبیل - سرچم را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رقم مناسبی را برای سدهای معیشتی معطل مانده استان اردبیل جذب کردیم تا جهاد کشاورزی بتواند این سدهای معیشتی را تکمیل کند.

حقیقت‌‌پور بیان داشت: مقرر شده از بودجه توازن مقرر استان اردبیل بهره ‌برده و در این زمینه برخی نارسایی‌ها و کوتاهی‌های گذشته را جبران کند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس توانمند‌ سازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های حاشیه اردبیل را ضروری خواند و گفت: ما از بودجه وزارت کشور برای عمران و آبادانی این مناطق و ارائه خدمات شایسته استفاده می‌کنیم به طوری که آماده هستیم نیاز به مجوز ماده 215 را نیز برطرف کنیم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی احداث کمربندی سوم اردبیل را ضروری خواند افزود: از وزیر راه قول گرفتیم این پروژه با تلاش قرارگاه سپاه استان اردبیل آغاز شده و به سرعت قطعه اول آن تحویل داده شود تا بخشی از معضل ترافیک اردبیل برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد