سرویس: استانی
کد خبر: 156
|
16:25 - 1391/07/23
نسخه چاپی

ادغام آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در دانشگاه جامع علمی و کاربردی

ادغام آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در دانشگاه جامع علمی و کاربردی
رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی اردبیل از ادغام آموزشکده فنی و حرفه‌ای در دانشگاه جامع علمی و کاربردی خبر داد.

به گزارش سبلانه عبدالعزیز ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در قالب نظام ملی مهارت و فناوری در سطح کشور از کارکرد جزیره‌ای پرهیز کنیم.

وی بیان داشت: در همین راستا سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزشکده‌های فنی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی اهداف متمرکزی را دنبال می کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل تصریح کرد: با ادغام در قالب نظام ملی مهارت و فناوری سعی می‌شود تا خروجی این بخش مفید و موثر باشد.

ابراهیم‌زاده اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی، آموزشکده‌های فنی و سازمان فنی و حرفه‌‌ای در این ادغام سیاست‌گذاری‌های کلانی را دنبال خواهند کرد که از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در جشنواره اخیر در تهران خبر خوش ادغام ابلاغ شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به مسیر روشن علم، پژوهش و تحقیقات در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: ما در سطح دنیا جزو 16 کشور برتر و در خاورمیانه در رتبه اول حوزه علم و تحقیقات زیربنایی و پژوهشی هستیم که این جایگاه قابل ارتقاست.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان اردبیل در ادامه از تبدیل علم به فناوری با هدف برطرف کردن نیازهای اجتماعی به جنبش حقیقی در کشور یاد کرد.

ابراهیم‌زاده  در پایان سخنان خود اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی با ورود به نظام ملی مهارت و فناوری با انعطاف‌پذیری ماموریت سنگینی را عهده‌دار شده است تا بتواند خروجی دانشگاه را به عرصه علم و تلاش و جهاد تبدیل کند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد