سرویس: استانی
کد خبر: 165
|
14:11 - 1391/07/23
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:محبوبیت در نظام اسلامی در گرو خدمت به مردم است

استاندار اردبیل:محبوبیت در نظام اسلامی در گرو خدمت به مردم است
استاندار اردبیل گفت: محبوبیت در نظام اسلامی در گرو خدمت به مردم است.

به گزارش سبلانه اکبر نیکزاد روز یکشنبه در آیین معارفه فرماندار جدید گرمی مغان افزود: شهرستان گرمی در عرصه های سیاسی ، اجتماعی و دفاع مقدس پیشگام بوده و خدمت به اهالی مرزنشین گرمی و زادگاه شهیدانی همچون مرحمت بالازاده افتخاری برای مسوولان است.

وی هر توفیقی را ماحصل مشارکت مردم و مسوولان دانست و با مهم دانستن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها بر لزوم مشارکت مسوولان و اهالی استان برای برگزاری بانشاط ، قانونمند و پرشور این انتخابات تاکید کرد.

او همچنین همگان را برای پرهیز از حاشیه پردازی و وحدت و همدلی برای خدمت به مردم فراخواند.

وی کشاورزی را جزو قابلیت های گرمی برشمرد و با اشاره به تخصص فرماندار جدید گرمی در حوزه کشاورزی ، توسعه کشاورزی گرمی را نوید داد.

نیکزاد همچنین از طرح فروش کشت و صنعت مغان خبر داد و گفت: این کار اقدامی برجسته در استان محسوب می شود و موجب افزایش راندمان تولید در استان خواهد شد.

وی افزود: مقدمات این امر انجام شده و قیمت مصوب برای فروش و واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی 12 هزار میلیارد ریال تعیین شده است.

استاندار اردبیل گفت: در حالی که دشمن شرایط سختی را بر ما تحمیل می کند فروش این مجموعه ارزشمند ، آزادسازی سرمایه آن و صرف آن برای ایجاد چند مجتمع و کشت و صنعت کشاورزی دیگر ضمن افزایش تولید در اشتغالزایی نیز مثمرثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه قبول مسوولیت در جمهوری اسلامی را عبادت دانست و گفت: الهی بودن امور به مسوولیت ها و مسوولان ارزش می دهد.

حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل افزود: ماندگاری خدمات منوط به انجام آن با نیت خیر و تقرب به خدا است و مسوولان و مردم منطقه باید با وحدت و همدلی برای توسعه و پیشرفت شهرستان گرمی تلاش کنند.

حجت الاسلام یدالله صفری امام جمعه گرمی نیز با اشاره به محدودیت فرصت زندگی و مسوولیت در دنیا ، استفاده بهتر از فرصت ها را لازمه مدیران و مسوولان برشمرد.

وی گفت: مدیران و مسوولان نظام اسلامی شرعا موظف به همکاری با یکدیگر هستند و مشارکت جمعی برای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

وی ایجاد باغ های مثمره را از اقدامات برجسته عزیز صحرایی در گرمی دانست و از تلاش های وی در راستای برگزاری سالم انتخابات پرشور مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در جلسه شورای اداری گرمی ، محمود علایی به عنوان فرماندار جدید گرمی معرفی و از زحمات عزیز صحرایی تقدیر شد.

محمود علایی زنگیر فرماندار جدید گرمی هم توسعه پایدار ، مهار آبهای سطحی ، نهادینه کردن ارزش های اسلامی ، تثیبت نظم و امنیت و آرامش سیاسی و استفاده از نظر نخبگان و فرهیختگان در اداره امور را از برنامه های خود برای فرمانداری گرمی عنوان کرد.

وی خواستار تلاش مسوولان برای زدوده شدن غبار محرومیت از چهره شهرستان گرمی شد.

انتهای پیام /
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد