سرویس: بین الملل
کد خبر: 1769
|
10:28 - 1391/09/06
نسخه چاپی

عمر شکست‌های اسرائیل کوتاه‌تر شده است

عمر شکست‌های اسرائیل کوتاه‌تر شده است
آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی اعلام کرد: افسانه ارتش شکست‌ناپذیر و گنبد آهنین و سرزمین امن و امان به کلى بر باد رفت و همه دنیا با نهایت تعجب دیدند که موشک‌هاى مقاومت اعماق اسرائیل را هدف قرار مى‌دهد.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس، در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی آمده است: مقاومت قهرمانانه دلیرمردان غزه در ایام عاشوراى حسینى، ایام پیروزى خون بر شمشیر در برابر ارتش اسرائیل که از زمین و آسمان آتش بر سر آنها ریختند و به هیچ کس حتى کودکان شیرخوار رحم نکردند با تمام تلخى‌هایش ثمرات شیرین و ماندگارى داشت.

در ادامه این پیام آمده است: از یکسو ثابت شد که عمر شکست‌هاى جنگى اسرائیل روز به روز کوتاه‌تر مى‌شود اگر مقاومت حزب الله در لبنان 33  روز به طول انجامید تا شاخ غول اسرائیل شکسته شد در جنگ بیست و دو روزه غزه به کمتر از آن کاهش یافت و این بار بیش از هشت روز طول نکشید که اسرائیل طعم تلخ شکست را چشید و به آتش بس گردن نهاد و اگر در آینده این خطا را تکرار کند به یقین عمر شکستش کوتاه‌تر خواهد بود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: از سوى دیگر افسانه ارتش شکست‌ناپذیر و گنبد آهنین و سرزمین امن و امان به کلى بر باد رفت و همه دنیا با نهایت تعجب دیدند که موشک‌هاى مقاومت اعماق اسرائیل را هدف قرار مى‌دهد و هواپیماى جاسوسى مى‌تواند تا عمق آن پیشروى کند و بنابراین دیگر تهدید مقاومت لبنان یا کشور ایران با این رسوایى بزرگ در برابر ارتش ظاهرا کوچک غزه جزء یک رجزخوانى مسخره بیش نیست.

در پیام این مرجع تقلید تاکید شده است: از سوى دیگر آمریکا حمایت بى‌قید و شرط خود از جنایات اسرائیل که براى مصرف داخلى کشورش به سبب سلطه صهیونیست‌ها بر آن صورت گرفت روزبه‌روز در صحنه جهان منفورتر مى‌شوند و این بهاى سنگینى است که باید در برابر حمایت بى قید و شرط اسرائیل آمریکایى‌ها بپردازند.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی آمده است: از سوى سوم همه دنیا فهمیدند که تنها حامى مردم مظلوم فلسطین در عمل که از هیچ‌گونه کمکى مضایقه ندارد ایران است در حالى که 4سران مرتجع عرب فقط حرف زده‌اند و مقاومت غزه با صراحت اعتراف کرد تمام کمک را ایران به آنها در این نبرد نابرابر کرده است و به این ترتیب اتحادیه عرب و گروه‌هاى وابسته که با پول‌هاى سعودى و قطر تغذیه مى‌شدند، کاملا رسوا شدند و به این ترتیب نظام جمهورى اسلامى ایران به عنوان تنها یار وفادار مسلمانان مظلوم شناخته شد و این افتخار بزرگى است براى ما. در اینجا تأکید مى‌کنیم که آنها یقین داشته باشند در سوریه نیز شکست خواهند خورد چرا که همه مى‌دانند هدفشان نجات مردم سوریه نیست بلکه خدمت به آمریکا و اسرائیل است و این هدف محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد