سرویس: بین الملل
کد خبر: 1773
|
11:02 - 1391/09/06
نسخه چاپی

با موشکهاي ايراني فجر 5 و فجر 3، رژيم اشغالگر قدس را غافلگير کرديم

 با موشکهاي ايراني فجر 5 و فجر 3، رژيم اشغالگر قدس را غافلگير کرديم
سخنگوی گروهان‌های قدس بار ديگر بر قابليت موشک هاي ايراني در مقابله با رژيم اشغالگر قدس تأکيد کرده و از ايران قدرداني کرد.

سبلانه: به گزارشباشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه العالم؛ "ابواحمد" سخنگوی گروهان‌های قدس تأکید کرد سلاح گروهانهای قدس در جنگ 8 روزه ، و به ویژه موشکهای فجر 5 و فجر 3 ایرانی است؛ و سوریه و حزب الله نیز در این حمایتها نقش بزرگی دارند.
 
 وی با تأکید بر ادامه آموزش برای ارتقای توانایی‌های مقاومت خاطرنشان کرد: مقاومت با استفاده از موشکهاي فجر 5 و فجر 3 و موشکهای کورنت، و موشکهای ضد هواپیما دشمن را غافلگیر کرد؛ البته مقاومت امکانات غافلگیرکننده بسیار بزرگی در اختیار دارد که در زمان مناسب آنها را به نمایش خواهد گذاشت.

سخنگوی گروهان‌های قدس اظهار داشت: آمریکا از رژیم صهیونیستی با سلاح حمایت می‌کند؛ بنابراین اعراب نیز باید برای حمایت از مقاومت فلسطین شتاب کنند.

وي همچنين گفت که امروز فهرست جدیدی از اسامی افسران رژیم اشغالگر را اعلام می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد، برخلاف ادعای رسانه‌های رژیم اشغالگر مبنی بر قدیمی بودن فهرست افسران این رژیم، این فهرست مربوط به سال 2012 است و نه 2008.
 
ابواحمد تأکید کرد، مبارزه با دشمن صهیونیستی ادامه دارد، و هواپیماهای رژیم اشغالگر همچنان در حال پرواز در حریم هوایی غزه هستند و فعالیت دستگاه های جاسوسی صهیونیستی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد