سرویس: بین الملل
کد خبر: 1855
|
10:14 - 1391/09/08
نسخه چاپی

مقاومت فلسطین: از ایران الگو بگیرید

مقاومت فلسطین: از ایران الگو بگیرید
شماري از شخصيت هاي فلسطيني در غزه با تجليل و قدرداني از پشتيباني نظامی ايران از مقاومت كه زمينه ساز پيروزي غزه بر دشمن صهيونيست شد، از كشورهاي عرب و مسلمان خواستند از ايران الگو بگيرند.

به گزارش سبلانه " احمد المدلل " از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين روز سه شنبه در گفت و گو با شبكه خبريالعالم، اظهار داشت: پيروزي مقاومت فلسطين در غزه، در درجه نخست با ياري خداوند و سپس با پشتيباني جمهوري اسلامي ايران حاصل شد؛ كشوري كه از ابتداي انقلاب اسلامي تاكنون از مقاومت و جهاد در فلسطين حمايت كرده و مساله فلسطين را مساله اساسي خود قرار داده است.

" حسن الزعلان" عضو دفتر سياسي كميته مقاومت مردمي فلسطين نیز، گفت: بي شك ايران نقشي بارز و اساسي در حمايت از مقاومت فلسطين در غزه داشت؛ ايران همواره از مقاومت علیه رژيم صهيونيستي چه در لبنان و چه در فلسطين پشتيباني كرده و در پیروزی مقاومت نقش داشته است .

" طلال ابوظريفه " عضو كميته مركزي جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين نيز گفت: از ايران و رهبري ايران به سبب حمايت پيشرفته اي كه از مقاومت فلسطين داشتند، تجليل و قدرداني مي كنيم؛ آن ها هم در زمينه در اختيار گذاشتن امكانات و هم در عرصه سياسي از مقاومت فلسطين حمايت كردند، از كشورهاي عربي انتظار داريم كه همگي ايران را الگو قرار داده و خود را تا سطح حمايت ايران بالا بكشند.

مقاومت فلسطين اعلام كرد موشك فجر 5 كه با آن ها توانست تل آويو را هدف قرار دهد و صدها موشك ديگر كه بر سر صهيونيست هاي متجاوز باريد، فن آوري ايراني است كه مقاومت فلسطين از طريق ايران به آن دست يافته است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد