سرویس: اقتصادی
کد خبر: 1859
|
10:44 - 1391/09/08
نسخه چاپی

اردبیل جایگاه دوم را در تعداد اتوبوس‌های بین‌شهری دارد

اردبیل جایگاه دوم را در تعداد اتوبوس‌های بین‌شهری دارد
مدیر پایانه مسافربری اردبیل گفت: استان اردبیل بعد از تهران دومین جایگاه را در برخورداری از اتوبوس‌های بین‌ شهری با تجهیزات و امکانات مدرن دارد.

به گزارش سبلانه، کریم دانش‌پرور در جلسه بررسی مشکلات پایانه مسافربری اردبیل اظهار داشت: برخلاف سال‌های گذشته که تعاونی‌‌های مسافربری در مناطق مختلف شهر پراکنده بود امروز این تعاونی‌ها در قالب پایانه مسافربری در کنار هم قرار گرفتند تا بتوانند به صورت متمرکز ارائه خدمات کنند.

وی با بیان اینکه دفاتر فروش آنها در مناطق مختلف شهر نیز به پایانه منتقل شده است، افزود: هم‌اکنون کلیه تردد‌ها و جابه‌جایی مسافران به صورت منسجم در داخل پایانه انجام می‌شود و ما دیگر شاهد مسافر گیری آنها در میادینی هم‌چون آزادگان، مقدس اردبیلی، سینا و جهاد نیستیم.

دانش‌پرور ادامه داد: پایانه مسافربری اردبیل در پنج هکتار زمین و نقطه‌ای مناسب احداث شده و ما با کمک شهرداری اردبیل تلاش کردیم تا فضای سبز مناسب در محوطه پایانه اجرایی کنیم و روشنایی، محوطه‌سازی و نظافت عمومی به همراه 3 هزار و 500 مترمربع جدول‌گذاری انجام دهیم.

مدیر پایانه مسافربری اردبیل افزود: با همکاری شهرداری اردبیل 4 هزار بوته گل زینتی در محوطه پایانه کاشته شده و در جنب مسجد پایانه نیز زمین بایر و بلاتکلیف را به فضای سبز تبدیل کردیم.

این مسئول اظهار داشت: در تلاش هستیم تا این محوطه را به دستگاه‌های بازی و وسایل تفریحی مجهز کنیم تا افراد حاضر در پایانه بتوانند به همراه کودکان و خانواده‌های خود از این فضا استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت 15 شرکت در داخل پایانه را یادآور شد و گفت: در این مجموعه سالانه به صورت قانونی یک میلیون و 360 هزار نفر از خدمات پایانه مسافربری اردبیل برخوردار شده و حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر نیز مسافر خارج از ترمینال از خدمات بهره‌مند می‌شوند که امیدواریم سطح آن کاهش پیدا کند.

 مدیر پایانه مسافربری اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: ما با داشتن 750 دستگاه اتوبوس جدید بعد از تهران رتبه دوم را در ارائه خدمات در حوزه حمل و نقل برون شهری داریم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد