سرویس: استانی
کد خبر: 1868
|
11:49 - 1391/09/08
نسخه چاپی

تحقق سهیمه اشتغال استان اردبیل نیازمند همت مضاعف مسوولان

تحقق سهیمه اشتغال استان اردبیل نیازمند همت مضاعف مسوولان
مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تحقق سهیمه اشتغال این استان نیازمند همت مضاعف مسوولان است.

به گزارش سبلانه ، حسین منوری روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری کوثر افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی که متولی برقراری اشتغال در استان هستند باید به تعهد 43 هزار و 900 اشتغال پایبند باشند.

وی بر ضرورت پرداخت هر چه سریع تر تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی تاکید کرد و گفت: با ابلاغ سهمیه جدید در این زمینه بانک ها موظف به پذیرش پرونده ها شده اند.

وی همچنین با اشاره به ابلاغ 420 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به استان افزود: این اعتبار بین بنیاد شهید و امور ایثارگران ، بهزیستی ، صندوق مهر امام رضا (ع) ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، فنی و حرفه ای ، صنعت ، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع می شود.

وی از تاسیس شرکت های تعاونی توسعه عمران شهرستانی خبرداد و گفت: شرکت های تعاونی توسعه عمران شهرستانی در تمام شهرهای استان راه اندازی می شود.

منوری با اشاره به این که نیمی از جمعیت استان عضو تعاونی های مختلف هستند اظهار کرد: بانک های عامل باید در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی با سعه صدر بیشتر برخورد کنند تا در نیمه دوم سال بتوانیم تا سقف 80 درصد تعهدات اشتغال استان را محقق کنیم.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد