سرویس: اقتصادی
کد خبر: 40532
|
13:11 - 1394/03/31
نسخه چاپی

تجمع کارکنان ذوب آهن اردبیل مقابل استانداری/ آخرین روز بهار هم، پایانی بر 16 ماه بدون حقوق نشد

تجمع کارکنان ذوب آهن اردبیل مقابل استانداری/ آخرین روز بهار هم، پایانی بر  16 ماه بدون حقوق نشد
کارگران ذوب آهن اردبیل در اعتراض به شرایط حقوقی خود و نگرفتن دستمزد بیش از 16 ماه، در برابر استانداری اردبیل تجمع کردند.

به گزارشخبرنگار، کارگران ذوب آهن اردبیل که به گفته خود بیش از 16 ماه است حقوق دریافت نکرده‌اند، در اعتراض به این وضع، در برابر استانداری اردبیل در خیابان امام خمینی اردبیل تجمع کرده و خیابان را بر روی خودروها بستند.

کارگران ذوب آهن که تعدادشان به  یکصدنفر می‌رسید با در دست‌داشتن پلاکاردهایی، خواهان رسیدگی مسئولین به شرایط معیشتی و حقوقی خود بودند.

این کارگران با زبان روزه و در آخرین روز بهار، خواسته های خود را به گوش مسئولین استان رساندند اما تجمع در خیابان و بستن راه بر خودروها، باعث ورود نیروی انتظامی به ماجرا شد. پلیس تجمع کنندگان را متفرق کرد و بعد از آن تجمع کارگران در خیابان پایان یافت.

البته بر اثر درگیری مختصر ایجاد شده، چند نفر از کارگران مصدوم شدند که آمبولانس‌های اورژانس، در حال انتقال آنها به بیمارستان بودند.

"علی" یکی از کارکنان ذوب آهن اردبیل در گفتگو با خبرنگارسبلانهبا بیان این که در آستانه ماه مبارک شرمنده خانواده اش شده است، گفت:  امیدواریم مسئولین استانداری و دولت محترم که مدام از تدبیر و امید حرف می زنند، برای ما کاری کنند و شرایط کارگران ذوب آهن را درک کنند.

وی در پایان گفت: ما انتظار زیادی از دولت نداریم جز آن که به وظیفه خود در قبال قشر کارگر عمل کند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد