سرویس: استانی
کد خبر: 417
|
19:29 - 1391/07/26
نسخه چاپی

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل:

بستر اشتغال برای زندانیان جرایم غیرعمد اردبیل فراهم شد

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: بستر اشتغال برای همه محکومان جرایم سبک، غیر عمد و محکومان مالی زندان‌های این استان فراهم شده است.

به گزارشسبلانهبه نقل از اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل، علی جلیلی در جمع مددجویان زندان مرکزی اردبیل از ایجاد زمینه‌های اشتغال برای مددجویان زندان‌های استان از طریق انعقاد تفاهم‌نامه و انجام خدمات کار سپاری مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.

وی افزود: برای اینکه در مبارزه با تحریم‌ها و اقتصاد مقاومتی سهیم باشیم باید در سال تولید ملی کار و سرمایه ایرانی به فکر تولید کار و خدمات و ارتقای سطح علمی باشیم و برای خدمت به اسلام و ایران از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

این مسئول بیان داشت: تامین امنیت جامعه با نگهداری زندانیان خطرناک در زندان‌های بسته، برای زندان‌های استان جدا از هدف‌گذاری در بخش اشتغال نیست و هرگز به دلیل بالا بردن آمار اشتغال زندانیان حاضر به صدور مجوز رای کار توسط شورای طبقه‌بندی زندان‌ها برای زندانیان خطرناک و مخل آسایش مردم نیستیم.

جلیلی سیاست زندان‌های استان در بخش اشتغال را پیشگیری و کاهش آسیب برای زندانیان و خانواده‌های آنها ذکر کرد و اظهار داشت: زندانیان در مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان که خارج از شهر است و نظارت بر فعالیت و اشتغال زندانیان در این مرکز به دلیل کار جمعی آسان و سهل است مشغول کار می‌شوند تا بتوانند با کسب روزی حلال بخشی از هزینه‌های معاش زندگی و تحصیل فرزندان خویش را تامین کنند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل از مددجویان خواست با رعایت مقررات و آیین‌نامه زندان‌ها در همه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی شرکت کرده و حضوری فعال داشته باشند.

این مسئول با حضور در بندهای زندان مرکزی به صورت اتاق به اتاق با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و مسایل و مشکلات مطرح شده زندانیان را بررسی کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد