سرویس: استانی
کد خبر: 452
|
11:27 - 1391/07/27
نسخه چاپی

مجتمع دولت در سرعین افتتاح می شود

استاندار اردبیل از افتتاح مجتمع دولت در شهرستان سرعین با هدف خدمت رسانی متمرکز به مردم و مسافران خبر داد.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا اکبر نیکزاد در جریان بازدید از پروژه های در دست اجرای سرعین به در حال اجرا بودن مجتمع دولت در سرعین اشاره کرد و افزود: با اتمام این مجتمع که در زیربنایی بالغ بر 2100 متر مربع ، در حال احداث است فرمانداری سرعین و تعدادی از ادارات شهرستان در آن مستقر و به شکل متمرکز به خدمت رسانی به مردم و گردشگران خواهند پرداخت.


وی بیان کرد: به لحاظ محوریت صنعت گردشگری در توسعه استان ، تلاش می شود نیازهای اساسی این حوزه یکی پس از دیگری پیگیری و محقق شود.

استاندار اردبیل با اشاره به موهبت های الهی نهفته در سرعین و دامنه های سبلان تصریح نمود : دولت دهم با تصویب شهرستان شدن سرعین ،علاوه بر پاسخی مناسب به انتظارات به حق مردم و مسوولان استان ، زمینه را برای برداشتن گام های بلندتر بخش خصوصی برای توسعه این منطقه فراهم تر کرد.

وی ادامه داد : در این راستا ، تمامی دستگاه های دخیل در پروژه های فوق از جمله ادارات کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، ورزش و جوانان ، راه و شهرسازی و شهرداری نیز باید روند تکمیل به موقع این پروژ ه ها را مدیریت کرده و در موعد پیش بینی شده در خدمت مردم و میهمانان وارد شده به استان قرار دهند.
انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد