سرویس: استانی
کد خبر: 455
|
15:08 - 1391/07/27
نسخه چاپی

یادواره شهدای جامعه پزشکی اردبیل برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از برگزاری سومین یادواره شهدای جامعه پزشکی استان اردبیل خبر داد.
 

 به گزارش سبلانه میرودود سید شنوا در گفتگو با خبرنگارمهر عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس  اردبیل  جامعه پزشکی در کنار رزمندگان و همگام با آنها برای حفظ کشور و ارزشهای اسلامی جانفشانی و حماسه آفرینی کرده اند.

به گفته وی سوم آذرماه سالجاری در مسجد دانشکده علوم پزشکی استان اردبیل با حضور دانشجویان و جامه بهداشت و درمان برگزار می شود.

 استفاده 667 ایثارگر اردبیلی از خدمات مشاوره

وی همچنین با اشاره به عملکرد حوزه بهداشت و درمان بنیاد شهید اردبیل در شش ماهه اول سالجاری بیان کرد: در این مدت 667 نفر در جلسه کمیسیون پزشکی تعیین درصد، حالت اشتغال و مشاوره پزشکی خدمات دریافت کرده اند.

وی ارائه خدمات ارتز و پروتز، تجهیزات پزشکی، توانبخشی به جانبازان و خانواده  شاهد از جمله ویلچر، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، تخت، تشک، سمعک، عینک، دندانپزشکی،امداد آمبولانس، حق نگهداری و حق پرستاری به تعداد یک هزار و 232 را از جمله فعالیتهای انجام شده در این مدت در حوزه بهداشت و درمان عنوان کرد.

19 هزار جامعه ایثارگر اردبیل بیمه تکمیلی شدند

سید شنوا با بیان اینکه در این مدت بیمه درمانی 19 هزار و 307 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر پالایش و بروزرسانی شده است، افزود: 19 هزار و 404 نفر از جامعه هدف نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند.

سید شنوا از برگزاری برنامه های اردو، کلاس و کارگاههای آموزشی برای 323 نفر از جامعه هدف در شش ماه گذشته خبر داد.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل در راستای اجرای طرح پایش سلامت جانبازان و خانواده های شاهد سه هزار و 234 نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

این مسئول اعزام جانبازان مشکل دار به کلینیک های تخصصی و اجرای برنامه طرح سپاس و عیادت از ایثارگران بستری در مراکز درمانی و منازلشان را از سایر فعالیت های حوزه بهداشت و درمان در نیمه اول سالجاری عنوان کرد.


 انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد