سرویس: استانی
کد خبر: 473
|
17:20 - 1391/07/27
نسخه چاپی

تجلیل از 34 چهره برتر پیشکسوت ورزشی

مسئول کمیته پیشکسوتان ورزش استان اردبیل از برگزاری آیین تجلیل از 34 چهره برتر پیشکسوت استان اردبیل در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سبلانه صابر عطایی در آستانه هفته تربیت بدنی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کمیته پیشکسوتان ورزش استان شکل گرفته و به سرعت در حال ساماندهی پیشکسوتان ورزش در این استان و دایر کردن یک سامانه و بانک اطلاعاتی دقیق برای خدمات‌رسانی بیشتر به پیشکسوتان ورزش در استان است.

وی خاطرنشان کرد:‌ دفتر این کمیته در سالن 6 هزار نفری رضا‌زاده اردبیل دایر شده و در قالب یاری رساندن به پیشکسوتان در حوزه مسکن، بیمه و امور رفاهی فعالیت خود را آغاز کرده تا از این سرمایه‌های اجتماعی حمایت قانونی و جدی داشته باشد.

مسئول کمیته پیشکسوتان ورزش استان اردبیل یادآور شد: برای اولین بار با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و استاندار حامی ورزش استان 34 چهره برتر پیشکسوت به میمنت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بهمن ماه امسال تجلیل می‌شوند.

عطایی به عمده مشکل ورزش استان اشاره کرد و گفت:‌ این مشکلات مربوط به وضعیت فعلی و کنونی نیست بلکه مشکلات انحصار‌طلبی و تک بعدی برخی مدیران اسبق است که ورزش را تنها در چند رشته خلاصه می‌کردند.

وی عنوان کرد:‌ امروز تمام رشته‌ها باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند و با حضور اکبر نیکزاد به عنوان استاندار اردبیل و پهلوان ایران احد پازاج در سمت مدیرکلی ورزش و جوانان این استان ورزش از حالت تک بعدی خارج شده و امروز تمام رشته‌ها اعم از کشتی، وزنه‌برداری، فوتبال،‌ ووشو، کاراته و ... مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر کمیته رفاه و تعاون فدراسیون کاراته کشور بیان داشت: ما با حمایت همه جانبه از تمام رشته‌ها پیش‌بینی می‌کنیم در سال‌های آینده قهرمانان و افتخار‌آفرینان بسیاری از این استان را شاهد باشیم چرا که ورزش این استان نیاز به حمایت و هدایت همه جانبه دارد.

عطایی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به حرکت‌های رو به جلو و امید‌بخش ورزش استان در یکی دو سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: ورزش عرصه افتخار و غرور‌آفرینی برای ملت ایران و یکه‌تازی جوانان این سرزمین است که به یقین می‌توانیم پهلوانان خوشنامی چون رضا‌زاده‌ها، دایی‌ها،‌ انوشیروانی‌ها، باقری‌ جدی‌ها و عطایی‌های بسیاری را در رشته‌های متنوع ورزشی به ایران معرفی کنیم.

انتهای پیام/.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد