سرویس: سیاسی
کد خبر: 482
|
08:47 - 1391/07/29
نسخه چاپی

ورود به مباحث انتخاباتی زود است

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید بر آرامش فضای سیاسی کشور تاکید شود، گفت: ورود به مباحث انتخابات ریاست جمهوری در کشور زود است و فضا نباید از هم اکنون انتخاباتی شود.

آیت الله مهدوی کنی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد و تاکید ایشان بر آرامش فضای سیاسی کشور آیا طرح سوال از رئیس جمهور در شرایط فعلی به صلاح کشور است، گفت: رهبر معظم انقلاب بر آرامش فضای سیاسی کشور تاکید کرده اند و بنده نمی توانم بالاتر از سخنان ایشان چیزی بگویم، همه مسئولان و نمایندگان مردم باید به سخنان رهبری گوش دهند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در موضوع سوال از رئیس جمهور نماینده مجلس تصمیم گیر اصلی هستند و بنده وکیل نیستم که نظر خاصی بدهم.

وی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در استان خراسان شمالی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در شرایط فعلی باید بر آرامش فضای سیاسی کشور تاکید شود.

آیت الله مهدوی کنی همچنین به بحث های انتخاباتی در کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: ورود به مباحث انتخابات ریاست جمهوری در کشور زود است و فضا نباید از هم اکنون انتخاباتی شود.
  انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد