سرویس: ورزشی
کد خبر: 484
|
09:07 - 1391/07/29
نسخه چاپی

شورای سیاست گذاری کشتی در آستانه انحلال!

شورای سیاست گذاری فدراسیون کشتی که از بدو تشکیل تا به امروز با عملکرد نامشخص و مبهم خود با انتقادات فراوانی روبه‌رو شده بود در آستانه انحلال قرار گرفت!
 

به گزارش سبلانه به نقل از مهر، پس از حضور حجت الله خطیب به عنوان سرپرست موقت در راس امور فدراسیون کشتی و آغاز تغییر و تحولات او در سیستم اجرایی این فدراسیون، شورایی تحت عنوان شورای سیاست گذاری کشتی در بدنه فدراسیون تشکیل شد تا شاید جنبه تبلیغی حضور برخی از قهرمانان شناخته شده در این شورا به نوعی به سود خطیب تمام شود.

بدین ترتیب علیرضا سلیمانی، رضا سوخته سرایی، عباس جدیدی و علیرضا رضایی به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند که این انتخاب از همان ابتدا با اعتراض و انتقاد بسیاری از قهرمانان و اهالی کشتی روبه‌رو شد. به هر حال دفتر این شورای تازه تاسیس در خانه کشتی پایه گذاری شد و به ظاهر با حضور قهرمانان سنگین وزن کشورمان آغاز به کار کرد.

روزها گذشت و حجم انتقادات از عملکرد ضعیف و مبهم این شورا نیز همچنان افزایش یافت اما جالب اینکه اعضای شورای سیاست گذاری هم تلاشی برای بهبود این وضعیت به کار نبستند و همچنان به همان سفرهای برون مرزی با تیم‌های ملی و همچنین به دریافت حقوق و دستمزد قابل توجه خود بسنده کردند!

با ادامه این روند تنها بازده این مجموعه بلاتکلیف برای فدراسیون کشتی، هزینه‌های روزانه و چشمگیری بود که هر روز صرف مخارج نه چندان مهمی می‌شد و تمامی نداشت! از سویی دیگر فدراسیون کشتی هم که همچنان با بدهی‌های چند میلیاردی خود دست به گریبان است هر روز با حجم تازه‌ای از انتقاد کارشناسان و منتقدان روبه‌رو می‌شد و چاره‌ای جز تایید ظاهری عملکرد این شورا نداشت.

این وضعیت تا جایی ادامه یافت که صدای برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی هم در آمد و قرار شد بزودی در نشست ویژه‌ای به وضعیت این شورای بی‌تاثیر و بلاتکلیف رسیدگی کنند تا به نوعی فدراسیون کشتی نیز از هزینه‌های بی‌نتیجه این مجموعه خلاصی یابد!

گویا یکی از دلایل انحلال شورای سیاست گذاری کشتی، علاوه بر صرف هزینه‌های بی‌دلیل، جلوگیری از برخی موازی کاری‌هاست، چراکه اصل سیاست گذاری در کشتی جزو وظایف اصلی اعضای هیات رئیسه فدراسیون است و هیات رئیسه می‌تواند گاهی اوقات در صورت صلاحدید از برخی پیشکسوتان دعوت و از آنان نظرخواهی کند.

به گفته یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون کشتی، زمان فعالیت بی ثمر شورای سیاست گذاری به پایان رسیده و بهتر است هزینه‌های میلیونی این شورا در این برهه حساس، صرف مشکلات و مسائل مهمتری شود!

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد