سرویس: استانی
کد خبر: 521
|
12:44 - 1391/07/30
نسخه چاپی

رییس مجلس شورای اسلامی به خلخال سفر می کند

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: سفر رییس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان قطعی شده و آقای لاریجانی در همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری جنوب استان در خلخال حضور می یابد.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا، هوشنگ محمدی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های خلخال و کوثر افزود: زمان برگزاری این همایش از 10 آبان به ششم و هفتم آبان تغییر یافته است.


وی گفت: رییس مجلس شورای اسلامی به همراه رییس فراکسیون تولید ملی و جمعی از روسای کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی ، اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس ، وزیر اقتصاد و دارایی و معاونان چند وزارتخانه ، 35 نفر از مسوولان عالیرتبه کشوری و نیز استاندار اردبیل در این همایش در شهر خلخال حضور خواهند داشت.

وی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی استانداری و سازمان اقتصاد و دارایی استان اردبیل از این همایش افزود: تمام دست اندرکاران برگزاری این مراسم باید با تمام توان برای برگزاری مناسب و آبرومندانه این همایش ملی که فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های سرمایه گذاری منطقه جنوب استان در بخش های مختلف گردشگری ، کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت می باشد تلاش کنند.

محمدی اظهار داشت: نحوه برگزاری این همایش از امروز در اولویت کاری همه مسوولان اجرایی شهرستان خلخال بوده و با توجه به میزبانی خلخال برای برگزاری این مراسم آماده کردن امکانات پذیرایی ، اسکان و اجرای برنامه های پیش بینی شده این مراسم در دانشگاه پیام نور خلخال به عهده مسوولان اجرایی خلخال گذاشته شده است.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به فرصت کم باقی مانده تا زمان برگزاری این همایش همه مسوولان بتوانند به نحو احسن وظایف محوله را به خوبی انجام بدهند.

وی همچنین به حضور همه خبرنگاران و نمایندگان نشریات و مطبوعات استان در این همایش اشاره کرد و گفت: در کنار خبرنگاران محلی اقدامات لازم برای پوشش رادیویی و تلویزیونی این مراسم و پخش آن از شبکه های استانی و سراسری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی اظهارامیدواری کرد با برگزاری این همایش ملی مردم منطقه جنوب استان از ثمرات آن در توسعه اقتصادی شهرستان های خلخال و کوثر بهره مند شوند.

وی مسوولان برگزاری این همایش را به دعوت از فرهیختگان فرهنگی ، علمی ، ورزشی ، خانواده معظم شهدا و افراد برجسته و صاحب نظر شهرستان های خلخال و کوثر برای حضور در این مراسم فراخواند.

وی افزود: همایش فرصت های سرمایه گذاری جنوب استان از شنبه ششم آبان آغاز و هفتم آبان با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر منطقه به کار خود پایان خواهد داد.
انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد