سرویس: استانی
کد خبر: 533
|
09:57 - 1391/07/30
نسخه چاپی

اقتدار ایران اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت مقوله شهادت در جامعه اسلامی گفت: اقتدار ایران اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، عباس دست باز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرمی افزود: اعتقاد آحاد جامعه به ایثار و فداکاری در صیانت از ارزش های الهی کشور را در مقابل تهدیدات بیمه می کند.

وی برگزاری باشکوه اجلاس نم در تهران را نشانه اقتدار و اراده جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی و این عزت و عظمت را مرهون خون شهدا دانست.

وی به قول مساعد معاون اول رییس جمهوری برای تامین اعتبارات توسعه استان در دیدار با استاندار اردبیل اشاره کرد و گفت: بخشی از این اعتبارات به امور فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمود علایی زنگیر فرماندار گرمی هم در این جلسه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در اعتقادات دینی مسلمانان خواستار گرامیداشت یاد و خاطره آنها با برگزاری یادواره های شهدا در مناطق مختلف این شهرستان شد.

ناصر شاهی رییس شورای اسلامی شهر گرمی نیز از برنامه شهرداری گرمی برای تعویض تندیس شهید مرحمت بالازاده در میدان بسیج گرمی خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار لازم نسبت به انعقاد قرارداد برای ساخت تندیس با کیفیت و مناسب از این شخصیت دفاع مقدس اقدام خواهد شد.

یاسر شاهی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی هم از بازسازی و احداث 255 گلزار شهید در این شهرستان خبر داد و خواستار تشکیل ستاد برگزاری یادواره شهدا برای برنامه ریزی و تهیه تقویم یادواره شهدا در طول سال شد.

انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد