سرویس: استانی
کد خبر: 540
|
11:04 - 1391/07/30
نسخه چاپی

مصلای کوثر مطالعه فنی می‌شود

استاندار اردبیل از مطالعات فنی توسط یک مشاور زبده برای اجرایی شدن مصلای شهر کوثر طی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، اکبر نیکزاد در نشست مسئولان شهرستان کوثر اظهار داشت: برای اطمینان از محل در نظر گرفته شده برای احداث مصلای کوثر از نظر زمین‌شناسی و ژئوتکنیک و جلوگیری از مشکلاتی نظیر رانش، از راه و شهرسازی انتظار داریم طی دو ماه آینده با انتخاب یک مشاور زبده در این زمینه اظهار نظر کنند که آیا می‌شود در محل پیش‌بینی شده برای ساخت مصلی اقدام عملی و فنی انجام داد یا نه.

وی افزود: در ضرورت احداث مصلی در این شهرستان هیچ شکی وجود ندارد اما آنچه در بازدیدها و بررسی‌ها متوجه آن شدیم وضعیت زمین و ریزش‌های احتمالی اطراف محل تعیین شده است که باید مشاور در این زمینه اعلام نظر کند.

استاندار اردبیل ابراز داشت: در صورت موافقت می‌توان با سازه سبک  مصلایی شایسته و  در خور شأن مردم این شهرستان احداث کرد تا نماز جمعه و آیین‌های مذهبی و معنوی در آن برگزار شود.

این مسئول از راه و شهرسازی خواست تا دو ماه آینده بررسی‌ها، تجزیه‌ و تحلیل‌ها گمانه‌زنی‌ها و طراحی‌های خود را در این زمینه انجام دهند تا در احداث مصلی تاخیری به وجود نیاید.

نیکزاد در ادامه سخنان خود علت حاضر نشدن نماینده کوثر و خلخال در این بازدید‌ها و جلسه را لغو پرواز در آخرین ساعات اعلام کرد و گفت: ما در فرصت پیش آمده از پروژه‌های مهم و اساسی این شهرستان بازدید کردیم که از همراهی تمامی مدیران و مسئولان، فرماندار، بخشداران و شهرداران کوثر و اصحاب رسانه در این زمینه قدردانی می‌کنیم.

کارخانه شیر پاستوریزه الزهرای کوثر تسهیلات سرمایه در گردش می‌گیرد

رئیس شورای سلامت استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارخانه شیر پاستوریزه الزهرا در ادامه فعالیت خود با مشکلات معوقه پرداخت اقساط بانکی روبرو شده که نیازمند پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش است.

نیکزاد تصریح کرد: در نشست اخیر معاون برنامه‌ریزی تصمیمات خوبی با هدف کمک به این کارخانه برای تامین مواد اولیه و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش گرفته شده است.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان داشت: پرونده این واحد تولیدی که از زیرشاخه‌های بخش کشاورزی است با طرح در کارگروه استانی توسعه بخش کشاورزی از تسهیلات سرمایه در گردش استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد