سرویس: استانی
کد خبر: 541
|
11:06 - 1391/07/30
نسخه چاپی

پرداخت 150 میلیون تومان برای کارخانه گیاهان دارویی کوثر

استاندار اردبیل از پرداخت 150 میلیون تومان تسهیلات به نخستین کارخانه فرآوری گیاهان دارویی در کوثر خبر داد.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، اکبر نیکزاد در نشست با مدیران اجرایی شهرستان کوثر به احداث اولین کارخانه فرآوری گیاهان دارویی استان در کوثر اشاره کرد و اظهار داشت: برای حل مشکل قطعی آب شهرک صنعتی کوثر اقدام لازم صورت می‌گیرد و در کنار آن مقرر شد بانک کشاورزی 150 میلیون تومان تسهیلات در اختیار صاحبان این مجموعه قرار دهند تا تولید و بسته‌بندی شربت قرص و پماد گیاهی فراهم آید.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل از رئیس سازمان جهاد کشاورزی خواست در تدارک و تامین زمین مورد نیاز برای کشت گیاهان دارویی در کنار این کارخانه همت کنند تا صاحبان این مجموعه تولیدی بتوانند محصول مورد نیاز خود را کاشته و عمل‌آوری کنند.

رئیس‌ کار گروه توسعه بخش کشاورزی ادامه داد: اگر زمین مورد نظر معارض داشته باشد می‌توان به صورت اجاره‌ای زمینی را در اختیار آنها قرار داد تا با کشت محصولات متنوع بستر اشتغال و بهره‌برداری از اراضی بلا استفاده را فراهم آورند.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود خواستار تعیین تکلیف پیمانکار عملیات احداث ساختمان دولت در کوثر شد و گفت: پیمانکار قبلی و یا جدید باید به سرعت کار خود را آغاز کند و تا دو ماه آینده اسکلت‌ها برپا شود.

این مسئول در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر در این شهرستان اظهار داشت:  چهار مورد پروژه مسکن مهر شامل فرهنگیان در گیوی علیا به تعداد 51 واحد مسکن فرهنگیان در گیوی سفلی به تعداد 160 واحد، اصناف و کارمندان هر کدام به تعداد 96 واحد را در حال احداث و اجرا داریم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با ابراز خرسندی از تکمیل پروژه مسکن مهر در این شهرستان بیان داشت: در حال حاضر 20 مورد از واحدهای مسکن مهر با حل مشکل آب، برق و گاز و انجام زیر‌سازی‌های لازم تا دو ماه آینده آماده واگذاری است.

رئیس شورای اشتغال و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل خواست در یک نشست تعاملی با شرکت‌های تعاونی نسبت به حل مشکلات شرکت‌های تعاونی به ویژه در گیوی سفلی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند به طوری که اگر متقاضی انصراف دهد ما ثبت نام کننده پشت نوبت داریم که می توانیم واحدها را به آنها تحویل دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد