سرویس: استانی
کد خبر: 552
|
11:55 - 1391/07/30
نسخه چاپی

92 پست ورزش و جوانان اردبیل خالی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر 92 پست سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خالی است.

به گزارش سبلانه احد پازاج همزمان با هفته تربیت بدنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ورزش استان اردبیل یکی از قطب‌های قدر ورزش کشور است که در سال‌های اخیر قهرمانان بسیاری را در عرصه‌های جهانی، المپیک، پا‌رالمپیک و بین‌المللی معرفی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در تمام عرصه‌ها و مسابقات جهانی رد پایی از قهرمانی‌های استان اردبیل را می‌بینیم به طوری که این استان در رشته‌های قدرتی و مبارزه‌ای در کنار استان‌هایی همچون خوزستان و مازندران قوی و چالاک است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به چهار محور فعالیت اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین اقدامات انجام شده در بعد نیروی انسانی یادآور شد: نیروی انسانی هر مجموعه موتور محرکه آن به شمار می‌رود که هر چقدر قوی، کار‌آمد و چابک باشد به همان نسبت توانمندی و کار‌آمدی آن مجموعه به حساب می‌آید.

پازاج با اعلام اینکه اداره ورزش و جوانان استان 173 نیروی انسانی دارد که تنها 58 نفر آنها کارمند رسمی، پیمانی و کارگری هستند، به خبرنگار فارس در  اردبیل گفت: ما 32 نیروی شرکتی داشتیم که در پرداختی ماهانه آنها با کمبود و دغدغه‌های بسیاری مواجه هستیم.

این مسئول از فعالیت 76 نفر کارمند به صورت طرحی خبر داد و افزود:‌ این نیروها که پرداخت حق و حقوق آنها از محل طرح اجرا شده دغدغه‌هایی را به وجود آورده بودند و همه ساله مبلغ هنگفتی از بودجه طرح‌های عمرانی صرف پرداخت حقوق آنها می‌شد، که امور مربوط به آنها سر و سامان یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ما 108 نیروی شرکتی و طرحی را به قراردادی تبدیل کردیم و سالانه یک میلیارد و 70 میلیون تومان اعتبار برای پرداخت حقوق و مزایای آنها در نظر گرفته شده است.

پازاج افزود:‌ با این اقدام بخشی از دغدغه‌های ما کاهش یافته و همچنان حرکت‌های رو به جلو را در تقویت بخش نیروی انسانی شاهد هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد:‌ به عنوان نمونه باید معاونت ورزش ما با 21 پست فعالیت کرده و ارائه خدمات می‌داد که ما در این معاونت تنها هفت پست را توانسته‌ایم ایجاد کنیم.

پازاج در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل از پیگیر‌ی‌های مستمر برای اخذ سهمیه استخدامی از طریق وزارت ورزش و جوانان خبر داد و ابراز داشت:‌ در تلاش هستیم تا با کسب مجوز زمینه برگزاری آزمون و جذب نیروها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد