سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 556
|
20:26 - 1391/07/30
نسخه چاپی

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در اردبیل آغاز به کار کرد

دومین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اردبیل در محل دایمی نمایشگاه های اردبیل گشایش یافت.

به گزارشسبلانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امروز درمراسم افتتاحیه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، برگزاری این نمایشگاه‌ را گامی مهم برای ارتقای سطح علمی جامعه دانست.

منصور شرفی هدف از برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال استان اردبیل را ارتقای اطلاعات خانواده‌ها و فرهنگ‌سازی در این زمینه عنوان کرد و افزود: امیداست خانواده‌ها با آشنایی با تحولات عرصه رسانه‌های دیجیتال فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر مدیریت صحیح فضای مجازی، تصریح کرد: اگر ما فضای مجازی را به درستی مدیریت نکنیم قطعا در دراز مدت این فضا برای ما مدیریت خواهد کرد و این خطری بزرگ برای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به مدیریت در بخش فضای مجازی و توسعه‌ یافتگی در بخش‌های رسانه‌ای، گفت: در یک فضای سالم و اطمینان‌بخش مجازی می‌توان فرصتی را برای کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم آورد تا آنها از تفریحات و سرگرمی‌های سالم برخوردار شوند.

وی بیان داشت: این نمایشگاه با مشارکت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال استانداری، صدا و سیما، دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل، شهرداری و شورای شهر و موسسه فرهنگی و هنری کاوشگران علم و فرهنگ سبلان دردو هزار عنوان در قالب 10 بخش و 80 غرفه به نمایش گذاشته شده و بازدید کنندگان می توانند با تخفیف 50 درصد محصولات ارائه شده را خریداری کنند.

دومین جشنواره و نمایشگاه سراسری رسانه‌های دیجیتال در 10 بخش از30 مهر تا چهارم آبان ماه از 10 صبح تا 20 شب ، در محل نمایشگاه دایمی استان اردبیل برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد