سرویس: استانی
کد خبر: 558
|
14:33 - 1391/07/30
نسخه چاپی

ولایت فقیه استمرار واقعه غدیر است

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: واقعه غدیر و ولایت فقیه با یکدیگر عجین بوده و ولایت فقیه همان استمرار واقعه غدیر است.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، یوسف اکبری صبح امروز در نشست فرهنگی و هماهنگی برنامه‌های دو عید بزرگ قربان و غدیر خم با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی اردبیل اظهار داشت: به وقوع پیوستن واقعه غدیر درسی بزرگ برای تمام امت‌های اسلامی است که این جریان باید بیش از پیش به مردم بازگو شود.

وی با یادآوری اینکه بهره گرفتن از چشمه غدیر غوطه خوردن در چشمه خروشان هدایت و معرفت بشری سعادت دنیوی و اخروی است، افزود: این سرچشمه جوشان نه تنها در امور دینی، بلکه گره‌گشای امور اجتماعی و سیاسی نیز بوده و می‌توان گفت «واقعه عظیم غدیر پیوند دیانت با سیاست است».

این مسئول با تاکید بر محتوا سازی و غنا بخشی برنامه‌های عید بزرگ غدیر خم ابراز داشت: این عید باید هر سال باشکوه‌تر و مردمی‌‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده تا زمینه‌ساز توجه عمیق مردمی به بحث ولایت فقیه که همان استمرار واقعه غدیر است، شود.

اکبری تصریح کرد: برگزاری نشست‌هایی با محوریت مباحث علمی اصولی و منطقی در این ایام خود بسترسازی وحدت امت اسلامی می‌شود.

فرماندار اردبیل در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عید غدیر خم اظهار داشت: انجام رقابت‌های ورزشی و تجلیل از قهرمانان افتخار‌آفرین، نشست‌های فرهنگی و برپایی شب‌های شعر و ادبی، تزئین معابر و میادین اصلی شهر، تکریم جایگاه منیع سادات و برگزاری جشن ازدواج جوانان از جمله برنامه‌های عید غدیر خم است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد