سرویس: اردبیل
کد خبر: 61796
|
10:34 - 1395/10/07
نسخه چاپی

بيانيه بانوان فعال فرهنگي و تبليغي استان اردبيل به مناسبت 9 دی

بيانيه بانوان فعال فرهنگي و تبليغي استان اردبيل به مناسبت 9 دی
بانوان فعال فرهنگي و تبليغي استان اردبيل به مناسبت سالگرد نهم دي ماه "روز بصيرت " ضمن هوشياري و دينداري خود را در جهت دفع توطئه هاي دشمنان و تبعيت از منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) و پايبندي به اعتقادات ديني بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازبانوی کوثر،بانوان فعال فرهنگي و تبليغي استان اردبيل به مناسبت سالگرد نهم دي ماه "روز بصيرت " بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است.

حماسه نهم دي ماه اوج ولايتمداري و غيرتمندي ملت ايران و سند ماندگار بيعت مجدد با رهبري، ولايت فقيه و تبلور آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي است. زنان آگاه و هوشيار در حمايت از ولايت و در محكوميت گستاخي برخي از فتنه گران اعلام مي كنند با بصيرت و كمال سعي بر حفظ ارزشهاي انقلابي خواهند نمود.

نهم دي ماه هوشمندي زن و مرد، پير و جوان و همه اقشار را در دفاع از اصول و مباني حق گرايي ، استكبار ستيزي و دين مداري به نمايش گذاشت و رابطه صميمانه ، راهبردي و ارزش محور امامت جامعه و مردم را نمود بخشيد. اين حادثه نشان داد كه انقلاب اسلامي بردوش 75 ميليون ايراني مسلمان و بصير،گردنه ها را مي پيمايد.

نهم دي ماه ياد آور حماسه ماندگار سال 88، حماسه اي مردمي در مسير دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي و مقابله با فتنه گران است. در اين روز مردم به خصوص بانوان با تاكيد بر واقعه بصيرت آفرين عاشورا كه برگرفته از فرهنگ زينبي است ، رسالت خود را در گذر زمان نسبت به ولايت فراموش نكردند و بصيرت را از رهگذر "كل يوم عاشورا وكل ارض كربلا " در دفاع از انقلاب اسلامي معنا كردند.

ما بانوان فعال در عرصه فرهنگي و تبليغي استان اردبيل هوشياري و دينداري خود را در جهت دفع توطئه هاي دشمنان و تبعيت از منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) و پايبندي به اعتقادات ديني اعلام كرده و ضمن تاكيد بر سه عنصر بصيرت عميق، تشخيص به موقع و عمل شايسته ،حمايت و پشتيباني مخلصانه خود را از نظام مقدس جمهوري اسلامي تحت زعامت ولايت مطلقه فقيه اعلام مي داريم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد