سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 64193
|
12:27 - 1395/12/04
نسخه چاپی

اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی گرمی به مناطق جنگی جنوب

 اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی گرمی به مناطق جنگی جنوب
48 نفر از دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم مدارس شهرستان گرمی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار، اعزام کاروان 48 نفری دانش آموزان گرمی با یک دستگاه اتوبوس از سطح مدارس گرمی و از مکان سپاه ناحیه این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب انجام شد.

 

سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه گرمی، هدف از این سفر معنوی را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و نهادینه کردن فرهنگ ایثار، گذشت و مقاومت اعلام کرد.

 

وی افزود: فرزندان و دانش آموزان ما با حضور در این اردوی خودشناسی و خداشناسی، میثاق دوباره با شهدا و امام شهدا می‌بندند و با اعزام به مناطق جنگی، با رشادت‌های مختلف شهدا و رزمندگان آشنا می‌شوند.

 

وی گفت: دانش‌آموزان ما با حضور در این اردوها، تقویت زندگی معنوی و سبک زندگی اسلامی را فرا گرفته و خط و مشی درست برای ادامه زندگی خود در مسیر تعالی بدست خواهند آورد.

 

سرهنگ نوری گفت: اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی است که دارای اثرات مختلف بر زندگی افراد است که امیدواریم دانش آموزان ما در این سفر معنوی با داشته‌های انقلاب و جنگ و رشادت‌های شهدا و رزمندگان بیش از پیش آشنا شوند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد