کد خبر: 655
|
11:12 - 1391/08/03
نسخه چاپی

دفاتر ازدواج با ساندویچی‌ها ادغام می‌شوند!

به گزارش سبلانه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بعد از گفته‌های این استاد دانشگاه، موجی از شادی و نشاط جامعه را در برگرفته است و نهادهای مسؤول در امر ازدواج طرح‌های پیشنهادی خود را برای هرچه آسان‌تر كردن ازدواج بین جوانان ارائه كرده‌اند. از میان این طرح‌ها چهار طرح تاکنون با بیش‌ترین اقبال از سوی مخاطبان مواجه شده‌اند:

 

طرح شماره‌ی یک، ادغام دفاتر ازدواج با ساندویچی‌ها:

 

بر اساس این طرح، هر ساندویچ‌فروشی موظف است فضایی برای چیدن خنجه‌ی عقد در اختیار جوانان بگذارد تا آن‌ها بتوانند مراسم ساندویچ‌خوری‌شان را در آن مکان برگزار کنند و در عین محرم بشوند.

 

طرح شماره‌ی دو، ادغام ساندویچی‌ها با دفاتر ازدواج:

 

بر اساس این طرح، هر دفتر ازدواجی موظف است یک ساندویچی کوچک در محل محضر تأسیس کند و فضایی برای ساندویچ خوردن در اختیار جوانان بگذارد تا آن‌ها بتوانند مراسم ساندویچ‌خوری‌شان را در آن مکان برگزار کنند و در عین محرم بشوند. بدیهی است درست کردن انواع ساندویچ بر عهده‌ي محضردار است.

 

طرح شماره‌ی دو، هر آب‌میوه‌گیری یک محضر:

 

بر اساس این طرح، تمام آب‌میوه‌گیری‌های کشور موظف هستند با ارائه‌ی شناسنامه و حضور سه شاهد به جوانان خدمات دفاتر ازدواج ارائه دهند. بدیهی است حساب کردن پول آب‌میوه بر عهده‌ی داماد است!

 

طرح شماره‌ی سه، ازدواج دانشجویی در سلف:

 

بر اساس این طرح، دانشگاه‌ها موظف هستند علاوه بر بخش جداگانه‌ی خواهران و برادران، یک بخش مختلط ناهارخوری هم برای جوانان دانشجو درست کنند تا بتوانند با هم غذا بخورند و خوشبخت بشوند. بدیهی است پول نوشابه یا دوغ این مراسم بر عهده داماد است.

 

طرح شماره‌ی چهار، ازدواج دانشجویی در اماکن عمومی کشور:

 

بر اساس این طرح، هر دختر و پسری که با هم ساندویچ یا آب‌میوه یا هر چیزی دیگری خورده‌اند، زن و شوهر محسوب شده و می‌توانند با ارائه کاغذ ساندویچ، پاکت آب‌میوه و ... به نیروی‌های انتظامی، آزادانه با هم گردش کنند.

 

فعلا طرح دیگری نداریم. موفق باشید!

رضا ساکی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد