سرویس: بین الملل
کد خبر: 668
|
21:06 - 1391/08/03
نسخه چاپی

مسابقات پرش اسب بدون اسب! +‌تصاویر

مسابقات پرش اسب بدون اسب! +‌تصاویر
وقتی از رییس مسابقات درباره برگزاری این مسابقه و استقبال مردم سؤال شد جواب داد: "این خیلی بامزست که نقش اسب رو بازی کنی."

به گزارش سبلانه به نقل از فارس، همه چیز دقیقاً مانند مسابقات پرش اسب از مانع برگزار می‌شود، به جز این که در این مسابقه اسبی وجود ندارد. بله! مسابقه ای که در آن افراد به جای اسب‌های چند هزار دلاری از روی موانع می‌پرند. شاید خنده دار باشد، اما جالب است بدانید که هواداران این ورزش روز به روز در حال افزایش هستند. طوری که مسابقات آن هر سال چندین بار در اروپا و آمریکا و کانادا برگزار می‌شود.

گروهی از شرکت کنندگان از کودکی تمرین اسب سواری خود را با یک تکه چوب جارو دستی انجام می‌دادند که حس اسب سواری به آن‌ها می‌داد و آن‌ها باید با دیدن یک مانع کوچک مثل صندلی سعی در پریدن از روی آن می‌کردند. بسیاری از افراد نیز صرفاً برای تفریح شرکت می‌کنند و شاید تجربه کافی برای موفقیت در پرش از موانع نداشته باشند. حامی اصلی این مسابقات یک سازمان خیریه است که در آمد حاصل از آن را صرف کودکان فقیر می‌کند.

قوانین داوری در این مسابقه کاملاً شبیه به مسابقات اسب سواری و پرش از مانع است و جوایز نیز مانند مسابقات پرش اسب از موانع، در شش سطح و به صورت اهدای روبان اعطا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد