سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66818
|
15:10 - 1396/02/22
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین‌شهر:

حفظ ارزش‌های اعتقادی، ملی و انقلابی جزء خطوط قرمز نظام اسلامی است

حفظ ارزش‌های اعتقادی، ملی و انقلابی جزء خطوط قرمز نظام اسلامی است
امام جمعه مشگین‌شهر گفت: حفظ ارزش‌های اعتقادی، ملی و انقلابی جزء خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی است لذا نباید از این ارزش‌ها برای کسب آراء سوء استفاده و بین آن‌ها اختلاف ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، حجت الاسلام  رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 22 اردیبهشت ماه با اشاره به مسئله انتخابات گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی و توجه به حفظ امنیت ملی از مسائل مهم و ضروری است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است لذا از کاندیداها و دوستاران آن‌ها انتظار می‌رود اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

 

وی افزود: انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اقتدار جمهوری اسلامی و اراده ملی و همچنین مردم سالاری اسلامی است که شایسته است کاندیداها اخلاق اسلامی را رعایت کنند چرا که یکی از مهمترین شاخصه‌های انتخابات رعایت اخلاق اسلامی است.

 

وی با شمردن اخلاق انتخاباتی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی باید از دروغ، تهدید یکدیگر، بزرگنمایی مشکلات، اصراف در هزینه‌ها و ... پرهیز کنند و از نا امید کردن مردم دوری کنند.

 

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: خرید و فروش آرا قرآن بدست گرفتن و ... برای جمع کردن آرای مردم مغایر با قانون انتخاباتی است که مردم و کاندیداها باید از چنین حرکات ناشایستی دوری کنند.

 

وی تاکید کرد: نباید از بیت المال برای تبلیغ کاندیدای خاص استفاده شود چرا که حرام شرعی است.

 

وی ادامه داد: حفظ ارزش‌های اعتقادی، ملی و انقلابی جزء خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی است لذا نباید از این ارزش‌ها برای کسب آراء سوء استفاده و بین آن‌ها اختلاف ایجاد کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف دشمن بوده و همواره در کمین است تا با بداخلاقی و کارشکنی مسئولان و کاندیداها فرصت نفوذ به این کشور را پیدا کنند لذا هر کس بخواهد بر علیه امنیت ملی  کشور گام بردارد با واکنش تند ملت ایران مواجه خواهد شد بنابراین نباید از دشمن غافل شد.

 

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره سند آموزشی 2030 گفت: در بخشی از این سند سبک زندگی غربی و جهانی کردن آموزش‌ها هستند که طبق این سند غرب بر آموزش و پرورش نظارت می‌کند و هر چیزی را راده کنند آموزش و پرورش ملزم به اجرا خواهد بود که این سند نوعی نفوذ بر کشور است که با هوشیاری مقام معظم رهبری با این سند مقابله شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد