سرویس: سیاسی
کد خبر: 66828
|
17:19 - 1396/02/22
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مغان:

بخشداری ها و دهیاری ها تبديل به ستاد تبلیغاتی روحانی شده است/ ملت ایران قاطعانه سند 2030 را وتو می کند

 بخشداری ها و دهیاری ها تبديل به ستاد تبلیغاتی روحانی شده است/ ملت ایران قاطعانه سند 2030 را وتو می کند
امام جمعه پارس آباد گفت: شنيده ايم بخشداری ها و دهیاری های شهرستان به عنوان اعضاي ستاد تبلیغات روحانی رفتار مي كنند كه از هيات نظارت، شوراي نگهبان و دادستان انتظار داريم جلوي تخلفات را بگيرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پارس آباد، با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: از کاندیداهای شورای اسلامی شهر پارس آباد می خواهم در نصب پوسترهای تبلیغاتی خود، قانون را رعایت کنند.

وي با بيان اينكه كانديداها به هر جايي از شهر مي رسند اقدام به چسباندن پوسترهايشان مي كنند، افزود: برای تبلیغات کاندیداها، شهرداری در مکان های مختلف شهر مکان‌هایی را برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در نظر گرفته و انتظار از طرفداران کاندیداها این است پوسترهای تبلیغاتی را روی این مکان‌های تعیین شده نصب کنند تا شاهد زشت شدن چهره شهر بوسیله این اقدام نباشیم.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اعلام اينكه دست اندركاران انتخابات، وزارت كشور، استانداري، فرمانداري، بخشداري ها و دهياري ها رعايت اصل بي طرفي را كنند، گفت: شنيده ايم بخشداري ها و دهياري هاي شهرستان به عنوان اعضاي ستاد روحاني رفتار مي كنند كه اين غيرقابل قبول است و من از طرف مردم، از هيات نظارت بر انتخابات، شوراي نگهبان و دادستان محترم درخواست دارم تا جلوي تخلفات را بگيرند.

رشادي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه افسري امام حسين (ع) تصريح كرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخيرشان نامزدهاي ریاست جمهوری را به موضوعات اقتصادی و توجه به مشكلات معيشتي مردم خطاب قرار دادند و آن را اولويت اصلي نامزدها بيان كردند.

امام جمعه پارس آباد با تاكيد بر اينكه کاندیداهای ریاست جمهوری، توصیه های مقام معظم رهبری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند، گفت: فرمايش معظم له اين بود كه كانديداها عزت ملي و استقلال ملت ايران را در صحبتهايشان لحاظ كنند و بخاطر كسب راي حرفهايي نزنند كه عزت ملي زير سئوال برود و دشمن تصور كند كه در كشور ما دو قطبي و تيرگي وجود دارد.

وي با اشاره به تذكرات مهم رهبری مبنی بر اینکه کاندیداها باید از ایجاد اختلاف قومی و مذهبی اجتناب بکنند، اظهار داشت: نامزدهاي رياست جمهوري در مناظره ها اتحاد و انسجام را رعايت كنند و به دور از ايجاد اختلاف برنامه هايشان را اعلام كنند و چرا كه ایران اسلامی مظهر انواع اقوام و مذاهب مختلف است و هر کس که درصدد تحريك بین اقوام و مذاهب باشد، نشان می‌دهد که وی برخلاف فرمایش رهبری عمل کرده است و باید از وی دوری جست.

رشادي با انتقاد از امضای بی سر و صدای سند 2030 یونسکو توسط دولت اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار اخيرشان صراحتا با اين سند مخالفت كردند؛ سندي كه در آن ملزم به آموزش روابط جنسی در سطح مدارس از دوران ابتدایی اشاره شده است كه کودکان از همان دوران آموزش‌های جنسی یاد داده شود.

امام جمعه پارس آباد بيان كرد: سند 2030 یونسکو را کدام کشور امضاء و اجرا کرده است که دولت ایران در راس آن رئيس جمهور يا معاون رئيس جمهور آن را امضاء كرده است و لذا ملت ایران قاطعانه این سند ننگین را وتو می کند.

رشادي فرا رسیدن میلاد حضرت مهدی(عج) و نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت و با اشاره به 24 ارديبهشت سالروز لغو امتياز تنباكو خاطر نشان كرد: صدور حکم لغو تنباکو توسط میرزای شیرازی، قدرت مراجع تقلید را به جهانیان نشان داد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد