سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66885
|
12:18 - 1396/02/24
نسخه چاپی

بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز در مشگین‌شهر امحاء می‌شود

بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز در مشگین‌شهر امحاء می‌شود
شهرداری مشگین‌شهر با تشکیل کمیته امحاء بنرهای تبلیغاتی غیر مجاز در مشگین‌شهر را جمع آوری و امحاء می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، از زمان شروع تبلیغات انتخاباتی در مشگین‌شهر کلیه ستادهای انتخاباتی با نصب بنرهای بزرگ در سطح شهر و همچنین توزیع تراکت ها و پوستر کاندیداهای مورد نظر شور و شوق خاصی به این شهر آورده‌اند اما به دلیل جلوگیری از مشکلات ترافیکی و ازدحام در معابر عمومی، محدودیت هایی را برای تشکیل ستاد انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر مشگین‌شهر اعلام شدده است که ستادهای انتخاباتی می‌بایست خارج از محدوده اعلام شده ستاد تشکیل داده و یا تبلیغات داشته باشند.

 

طبق برنامه ابلاغ شده به ستادهای انتخاباتی شهرستان مشگین‌شهر ایجاد ستاد انتخاباتی از دروازه اردبیل روبروی درمانگاه تامین اجتماعی تا میدان جانبازان و کلیه خیابان‌های منتهی در امتداد خیابان امام تا شعاع 50 متری و مسیرهای ذکر شده ممنوع می‌باشد.

 

با توجه به محدودیت‌هایی که برای تشکیل ستادهای انتخاباتی و تبلیغات انتخاباتی در سطح شهرستان اعلام شده متاسفانه برخی از کاندیداها ستادهای انتخاباتی خود را در محدوده منطقه ممنوعه دایر کرده و بنرهای تبلیغاتی را در معابر عمومی شهر نصب کرده‌اند که مغایر با قانون انتخاباتی ابلاغ شده است.

 

مسعود خیرجو شهردار مشگین‌شهر در خصوص ساماندهی تبلیغات انتخاباتی گفت: همزمان با شروع تبلیغات کمیته امحاء شهرداری تشکیل و بصورت شبانه روزی در سطح شهر حضور یافته و نسبت به امحاء هرگونه اقلام تبلیغاتی که به صورت غیر قانونی نصب شده اقدام می‌کند.

 

از زمان تشکیل ستاد انتخاباتی در این شهرستان برخی ستادهای انتخاباتی نیز به صورت غیر قانونی در محدوده ممنوعه دایر شده و با وجود اینکه ستادهای رقبا به این امر معترض شدند اما متاسفانه مجریان انتخابات به این اعتراضات ترتیب اثر نداده و به جای رسیدگی جانبداری نیز کزده‌اند.

 

حال وقتی مجری انتخابات خود از کاندیدای خاص جانبداری کرده آیا می‌تواند سایر کاندیداها را نیز به رعایت قانون ملزم کند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد