سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66888
|
13:26 - 1396/02/24
نسخه چاپی

ازجانب دبیر ستاد نشاط و کار آمدی و مهر هشتم صورت گرفت؛

نامه ای سرگشاده به فرماندار مشگین شهر جهت حفظ بی طرفی در انتخابات

نامه ای سرگشاده به فرماندار مشگین شهر جهت حفظ بی طرفی در انتخابات
سید عقیل ابراهیم زاده مشگینی دبیر ستاد نشاط و کار آمدی و مهر هشتم استان اردبیل در نامه‌ای سرگشاده به فرماندار مشگین‌شهر خواستار بی طرفی در برگزاری انتخابات دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، در متن این نامه آمده است:

فرماندار محترم شهرستان مشگین شهر

سلام علیکم؛

 (کلکم راع و کلکم مسول عن رعیته )

از آنجا که نظام مقدس  جمهوری اسلامی ،عدالت مورد نظر خود را منطبق با آموزه های( علی علیه السلام) تعریف کرده است ومورد تاکید امام راحل و مقام عظمای ولایت است، انتظار می رود شعار عدالت گرایی و برابری افراد در برابر قانون با سیره امیرالمومنین (علی ع )سنجیده شود.

 

جناب آقای فرماندار "انتخابات و برگزاری سالم و عادلانه حق قانونی مردم فهیم و ولایتمدار و وظیفه شماست. و تلاش برای تحقق آن در راستای صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس و امانت الهی، وظیفه فرمانداری است. و به یقین فرمانداری به عنوان عالی ترین دستگاه اجرایی انتخابات موظف به رعایت بی طرفی کامل انتخاباتی  است.

 

خبر رسیده است که جنابعالی در ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری حضور یافته اید "اگر چه ایشان رئیس جمهور هستند ،اما براساس قانون انتخابات و تایید محترم شورای نگهبان قانون اساسی؛ فعلا در جایگاه نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند ،و جنابعالی نماینده عالی وزارت کشور مسئول تامین امنیت و برگزار کننده سالم انتخابات هستید و جایگاه اجرایی شما و فرمانداری رعایت عدالت و بی طرفی انتخاباتی را باید به همراه داشته باشد، و انتظار می رفت جنابعالی بدون در نظر گرفتن جریانات سیاسی و جناحی از ستاد همه کاندیداها (شش نامزد محترم )به صورت یکسان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و احیانا مشکلات بوجود آمده قرار می گرفتید، وشاید هم حضور شما دور از ذهن نباشد و انشاءالله سری هم به آن ستادها بزنید ،اتخاذ مواضع رسمی و علنی  اصل بی طرفی را خدشه‌دار و مغایر سیاست و شانیت و جایگاه فرمانداری است و در مردم ذهنیت ایجاد می کند.

قانون گرایی و حرکت بر مدار قانون باید مبنای عمل مجریان ،ناظران و دست اندر کاران انتخابات  باید باشد.

امیدوارم براساس منش و رفتار اسلامی و لبیک به ندای مقتدایمان، امام خامنه‌ای در صحنه انتخابات حضوری شکوهمند داشته باشیم و دشمنان انقلاب را مایوس و حرمت خون شهیدان وطن را گرامی بداریم ،و حفظ تقوای حقیقی و موازین اخلاقی در لحظه لحظه فعالیت انتخاباتی بر همه برادران و خواهران هم عهد و پیمان واجب است.

توفیقات آنجناب را از خداوند متعال خواستارم.

سید عقیل ابراهیم زاده مشگینی

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد