سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 682
|
14:21 - 1391/08/04
نسخه چاپی

آغاز مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات

آغاز مراسم برائت از مشرکین در صحرای عرفات
مراسم برائت از مشرکین با شعارهای «لبیک یا محمد، فداک یا محمد» از دقایقی پیش با حضور زائران ایرانی و غیر ایرانی خانه خدا در صحرای عرفات آغاز شده است.
 
به گزارش سبلانه به نقل از فارس، مراسم برائت از مشرکان دقایقی پیش با حضور انبوه زایران ایرانی و غیر ایرانی خانه خدا، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نمایندگان بعثه‌های مراجع تقلید و خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در صحرای عرفات آغاز شد.

هم اکنون شعار استکبار ستیزی و برائت از همه مشرکان جهان در عصر کنونی توسط زائران ایرانی خانه خدا در صحرای عرفات سر داده می‌شود.

زائران ایرانی به همراه سایر مسلمانان جهان، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، و مرگ بر صهیونسیم را با شوری وصف‌ناپذیر سر می‌دهند.

در این مراسم، پیام مقام معظم رهبری همراه با ترجمه عربی آن قرائت خواهد شد. متن پیام معظم‌له به همراه ترجمه آن به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو، فرانسه، ترکی استانبولی و مالایی هم‌اکنون درپایگاه اطلاع‌رسانی حجقرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، حجاج بیت‌الله الحرام از شب گذشته با حضور در صحرای عرفات در چادرهایی که از قبل پیش‌بینی شده بود، بیتوته کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد