سرویس: استانی
کد خبر: 696
|
21:36 - 1391/08/04
نسخه چاپی

شرط یک سال سابقه کار در تبدیل وضعیت نیروها حذف شد

شرط یک سال سابقه کار در تبدیل وضعیت نیروها حذف شد
معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت:‌ شرط سابقه بیش از یک سال در تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی حذف شده و دستگاه‌ها می‌توانند تمام نیروهای خود را تبدیل وضعیت کنند.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، عادل علیپور ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار داشت: دولت در تفویض اختیار به استان‌ها بسیار فراغ عمل می‌کند و اخیراً نیز مقدمات این تفویض اختیارات به استانداران و مدیران فراهم شده که در راستای تسهیل امور مردم اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این تفویض اختیار باید در نظر داشت که تنها به صورت استانی نیز عمل می‌شود، خاطرنشان کرد: این بدین معنی است که همه چیز تابع یک ضابطه کلی است و ما در برخی امور باز هم نیازمند مصوبات هیئت دولت و مجلس هستیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را یادآور شد و گفت:‌ همچنین بر اساس مصوبه هیئت دولت شرط بیش از یک سال سابقه کار به تازگی حذف شده و همه دستگاه‌ها می‌توانند تمامی نیروهای شرکتی خود را تبدیل وضعیت کنند.

علیپور درباره نیروهای قراردادی، طرحی و انجام کار نیز بیان داشت: قرار بود افرادی که 26 اسفند ماه گذشته آزمون تبدیل وضعیت داده بودند به سرعت تبدیل وضعیت شده و احکام پیمانی آنها صادر شود که در این زمینه تعدادی از دستگاه‌ها هنوز اقدام اساسی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه درباره کارکنان استانداری این موضوع تمام شده و احکام کارکنان نیز صادر شده است، افزود: دستگاه‌های اجرایی در شش ماه دوم باید احکام پیمانی این نیروهای را صادر کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل در باره نیروهای انتقالی از دیگر استان‌ها نیز تصریح کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد نیرویی بدون هماهنگی و اطلاع استانداری از دیگر مناطق کشور جذب کند.

علیپور ادامه داد: طبق ضوابط در این زمینه باید نظر موافق استانداری جلب شود تا در مورد تخصیص و پرداخت حقوق و مزایا مشکلی پیش نیاید.

وی همچنین با اعلام ابلاغ سیاست‌های کلی درباره برنامه تحول اداری به دستگاه‌ها اظهار داشت: دستگاه‌هایی که برنامه خود را به استانداری ارائه کرده‌اند از این هفته در جلساتی برنامه تحول اداری آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود همچنین بر ایجاد بانک اطلاعات پست‌های سازمانی در ادارات و سازمان‌های استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد