سرویس: اجتماعی
کد خبر: 72824
|
21:38 - 1396/08/22
نسخه چاپی

امدادرسانی اکیپ فوریت پزشکی پارس آباد به مصدومان زلزله سرپل ذهاب + تصاوير

 امدادرسانی اکیپ فوریت پزشکی پارس آباد به مصدومان زلزله سرپل ذهاب + تصاوير
اکیپ اعزامی فوریت پزشکی شهرستان پارس آباد مغان به مناطق زلزله زده کرمانشاه به چندين مصدوم این حادثه امدادرسانی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان،این اکیپ در قالب نیروهای فوریت پزشکی جهت امداد رساني به زائران اربعين به مرز مهران اعزام شده بود كه از مرز مهران به همراه تجهیزات لازم برای امداد رسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب استان کرمانشاه اعزام شده است.

اکیپ اعزامی فوریت پزشکی شهرستان پارس آباد مغان هم اكنون در منطقه حاضر و شروع به ارائه خدمات درمانی و امدادرسانی به مصدومان حادثه کرده اند که تاکنون به چندين نفر از مصدومان و بیماران بیمارستان تخریب شده شهدا کرمانشاه امدادرسانی کرده اند.

براین اساس، امروز يك اكيپ هلال احمر به همراه یک آمبولانس و 8 نفر تکنسین امدادی از پارس آباد نيز به منطقه زلزله زده اعزام شده است. اين در حالي است كه دکتر سرباززاده جراح عمومی و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد و پرسنل مرکز فوریت های پزشکی شهرستان پارس آباد نيز از اعلام آمادگي جهت اعزام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داده اند.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر در عمق 11 کیلومتری زمین در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه در ازگله استان کرمانشاه رخ داد که در همدان، اراک، زنجان، اهواز، ایلام، سنندج، کرمانشاه، تبریز، ارومیه، اردبیل و چند شهر دیگر نیز احساس شده است.

////

////

///

////

///

///

///

///

////

////

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد