سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72837
|
12:10 - 1396/08/23
نسخه چاپی

فرماندار خلخال:

پست 230 کیلوولت خلخال سال 97 وارد مدار اصلی برق سراسری کشور می شود

 پست 230 کیلوولت خلخال سال 97 وارد مدار اصلی برق سراسری کشور می شود
فرماندار خلخال گفت: پست 230 کیلوولت خلخال درنیمه نخست سال 1397 وارد مدار اصلی برقرسراسری کشور می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، فریدون بابایی پیش از ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرایی پروژه برق 230 کیلوولت خلخال در جاده خلخال به اردبیل گفت: شهرستان خلخال پست 63 داشت و با هدف تسهیل در ارائه خدمات به واحد های تولیدی و صنعتی بزرگ در شهرستان خلخال نیازمند وجود پست 230 بود که با همکاری برق منطقه اردبیل این امکان در شهرستان فراهم گشت.

فرماندار خلخال گفت:  پروژه پست 230 کیلوولت شهرستان خلخال در نیمه نخست سال 1396 به بهره برداری خواهد رسید و وارد شبکه اصلی برق سراسری جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرماندارخلخال اظهار داشت: ابنیه فنی در این پست با پیشرفت فیزیکی صد در صد به پایان رسیده و در زمینه نصب و استقرار دستگاه های موجود برای این پست پیشرفت فیزیکی در مرحله 40 درصد است که انتظار می رود پیمانکار طرح با سرعت بخشی و با دفت و کیفیت لازم در پروژه کار را به مراحل پایانی نزدیک کند.

فریدون بابایی گفت: در حال حاضر در ساخت و نصب و تجهیز این پست علاوه بر فناوری کشورمان از نیروهای بومی استان در حوزه فنی استفاده می شود.

علی نعمتی منصور رئیس اداره برق خلخال در این بازدید گفت: برای ساخت این پست اعتبار لازم از محل سرمایه گذاری صندوق توسعه اسلامی به مبلغ 300میلیارد ریال انجام شده و انشاالله با استقرار این پست و وارد شدن به شبکه اصلی شهرستان خلخال از برق پایدار تری برخوردار خواهد شد.

نعمتی منصور اضافه کرد: این پروژه یکی از شریان های حیاتی جهت توسعه و جذب سرمایه گذار برای شهرستان خلخال است که با ورود این پست به مدار برق سراسری محدودیت تامین برق جهت احداث کارخانه ها و واحد های صنعتی را خواهیم داشت.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد