سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74414
|
14:20 - 1396/10/24
نسخه چاپی

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان خلخال؛

متقاضیان اشتغال خلخالی در سامانه " کارا " ثبت نام کنند

 متقاضیان اشتغال خلخالی در سامانه " کارا " ثبت نام کنند
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان خلخال از آغاز به کار سامانه " کارا " در این شهرستان خبر داد و گفت:علاقمندان به اشتغال در سامانه کارا ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،فریدون بابایی امروز در جلسه کمیته فنی کارگروه اشتغال شهرستان خلخال از آغاز به کار سامانه ثبت نام متقاضیان اشتغال به نام " کارا " خبر داد و از علاقمندان به اشتغال خواست تا در این سامانه ثبت نام کنند.

فرماندار خلخال اعتبارات اشتغال روستایی از محل معاونت امور روستایی رئیس جمهور را برای شهرستان خلخال 12 میلیارد تومان عنوان گفت: این تسهیلات 6 درصد و با بازپرداخت دراز مدت خواهد بود که لازم است کلیه طرح های ارائه شده به کارگروه اشتغال از طریق مردم توجیهی و دارای مستندات باشد.

فرماندار خلخال گفت: سهم  اشتغال فراگیر روستایی شهرستان خلخال نیز 56 میلیارد است که تا امروز 103 طرح در کمیته فنی و استان و شهرستان خلخال مصوب شده اما  تاکنون پرداختی دربانک ها عامل نداشتیم.

فرماندار خلخال به بحث اعتبارات بانک سینا و پارسیان اشاره وگفت: در بانک سینا استان اردبیل اعتبار 35 میلیارد تومان برای استان در مسیر اشتغال مصوب شده که شهرستان خلخال تاکنون 9 میلیارد تومان از این تسهیلات را جذب کرده است.

وی در خصوص بانک پارسیان نیز گفت: از محل این بانک نیز 10 میلیارد برای اشتغال استان اردبیل مصوب شده که شهرستان خلخال حدود 2 میلیارد تومان از تسهیلات را با معرفی طرح ها به خود اختصاص داده است.

وی از دستگاه های عضو کارگروه اشتغال شهرستان خلخال خواست تا در مسیر ثبت نام اعضا و افراد برای اشتغال اگر سامانه رصد مانع شود و اگر فردی در سال های گذشته که ثبت نام کرده اشتغال نیافته است و تسهیلاتی دریافت نکرده حتما همکاری لازم انجام گیرد تا در سامانه کارا ثبت نام و در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اشتغال واقعی وثابت و پایدار در شهرستان خلخال انجام گیرد .

انتهای پیام / خل

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد