سرویس: وبگردی
کد خبر: 74490
|
23:43 - 1396/10/26
نسخه چاپی

معاون فرماندار کوثر خبر داد؛

اختصاص 420 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مشاغل خانگی در کوثر

 اختصاص 420 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مشاغل خانگی در کوثر
معاون فرماندار کوثر تصریح کرد: در سال 96 با تشکیل تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف در شهرستان زمینه اشتغال 128 تَن فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، محمدصادق محمدی در بازدید از سه کارگاه خانگی بافندگی فرش و گلیم در شهر گیوی ضمن تأکید بر رونق و توجه ویژه بر مشاغل خانگی اظهار کرد: 420 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه اشتغالزا برای توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در این عرصه ها تامین شده و اینک نزد بانک ملی و صادرات می باشد. 

 وی با اشاره به صدور 16 مجوز در حوزه کارآفرینی و اشتغال شهرستان کوثر از ابتدای سال، افزود: 34 طرح مشاغل خانگی برای دریافت وام به بانک‌ها معرفی شده که انتظار می رود کارآفرینان و تولید کنندگان عرصه های متعدد با دریافت این وام ها در راستای توسعه و اشتغال پایدار بیش از پیش تلاش کنند. 

معاون فرماندار کوثر تصریح کرد: در سال 96 با تشکیل تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف زمینه اشتغال 128 تَن فراهم شده است که با اقدامات انجام یافته در سال جاری و حمایت هی همه جابه از سرمایه گذاران، تولید کنندگان، کارآفرینان و دیگر فعالان عرصه اقتصادی انتظار می رود آمار فعالان عرصه تولید و اشتغال در سطح شهرستان کوثر افزایش یابد.
 
محمدی در پایان گفت: 23 فرصت شغلی ویژه خود اشتغالی در سامانه رصد اشتغال کوثر از سوی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به ثبت رسیده است؛ مسئولان امر و دیگر ارگان ها و نهاد ها می بایست با تکیه بر سیاست های اقتصاد مقاومتی همه توان خود را برای عملیاتی کردن تولید و اشتغال در سطح شهرستان کوثر به کار گیرند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد