سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 74538
|
11:00 - 1396/10/29
نسخه چاپی

اظهارات عجيب نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

کشت و صنعت مغان را به ورطه نابودی کشاندیم

کشت و صنعت مغان را به ورطه نابودی کشاندیم
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکائی‌ها ۶۰ سال پیش برای کشت و صنعت مغان طرح توجیهی نوشتند در حالی که امروز ما کشت و صنعت و دشت مغان را به ورطه نابودی کشانده ايم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، مسعود پزشکیان روز گذشته در نشست مجمع مطالبه‌گران استان اردبیل در مورد منطقه زرخیز پارس‌آباد و کشت و صنعت مغان اظهار كرد: آمریکائی‌ها ۶۰ سال پیش برای کشت و صنعت طرح توجیهی نوشتند که ما بعد از ۶۰ سال هوش نمی‌کنیم که آنها چه نوشته‌اند در حالی که کشت و صنعت و دشت مغان را به ورطه نابودی کشاندیم.

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: هیچ عقل و منطقی قبول نمی‌کند که این بنگاه اقتصادی بیشتر از سود خود ضرر دهد در حالی که اعلام می‌کنم کشت و صنعت را یکسال به من اجاره دهند و من ۲۰۰ میلیارد تومان در ابتدا پول نقد به آنها می‌دهم چرا که کشت و صنعت توان درآمدزایی ۲۰ هزار میلیارد تومان را دارد.

وي گفت: ما نمی‌توانیم با برداشت شلیل هلو و کارخانه فرسوده لبنیات و صنایع تبدیلی این بنگاه عظیم اقتصادی را روی پای خود نگهداریم که از همین روی به خاطر بدعمل کردن ما کشت و صنعت مغان هم اکنون به مرحله ضرردهی رسیده است.

نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي در مورد تاکید مسئولان استان اردبیل مبنی بر تصویب منطقه آزاد تصريح كرد: اگر این منطقه توجیه علمی و منطقی داشته باشد بنده نیز قطعا در تصویب آن نمایندگان استان اردبیل را همراهی خواهم کرد اما به صراحت اعلام می‌کنیم در کشورمان منطقه آزاد تجاری به معنای واقعی وجود ندارد و در خود تبریز اهالی بازار از فعالیت منطقه آزاد ارس گله‌مند هستند چرا که فعالیت این منطقه سامان بازار آنها را به هم زده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد