سرویس: استانی
کد خبر: 765
|
12:30 - 1391/08/06
نسخه چاپی

فردا؛

لاریجانی به دانشجویان اردبیلی پاسخ می دهد

لاریجانی به دانشجویان اردبیلی پاسخ می دهد
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به سوالات دانشجویان اردبیلی فردا به دانشگاه محقق اردبیلی می آید.

محمد آقایی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در گفت گو با خبرنگارسبلانه، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه « مسئولان اعم از رؤسای سه قوه، مسئولان میانی، رئیس سازمان صدا و سیما، و فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح باید در دانشگاهها حضور یابند»، گفت: مطالبه گری مهمترین ویژگی جنبش دانشجویی است.

 

وی افزود: سفر لاریجانی به اردبیل فرصت مناسبی برای مطالبه گری دانشجویان است تا بسیاری از ابهامات و شبهات برطرف شود.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیل دعوت از نمایندگان اردبیل به دانشگاه محقق اردبیلی را از جمله برنامه های تشکل های دانشجویی این دانشگاه اعلام کرد و گفت: در قالب ای برنامه عملکرد نمایندگان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

آقایی گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت13:30 روز یکشنبه  درسالن خود سیانی دانشگاه محقق اردبیلی به سوالات دانشجویان پاسخ خواهد داد.

 

گفتنی است لاریجانی فردا پس از ورود به فرودگاه اردبیل در مزار شهدای دوران دفاع مقدس در بهشت فاطمه اردبیل حضور می یابد و سپس در شورای اداری استان اردبیل مشکلات و نارسایی‌های استان را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

 

پاسخ به سوالات دانشجویان محقق اردبیلی، نشست با صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و کشاورزی استان اردبیل و حضور در همایش ملی سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال از دیگر برنامه های سفر رئیس مجلس به استان اردبیل است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد